Nieuwe kweektent !

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rietslang
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 2172

    #1

    Nieuwe kweektent !

    Korting op 420shop
    De 3de hands Secret Jardin is wel aan vervanging toe en zie passeren van Italbri dat de Mars tenten top zijn..

    Na enig opzoeken kom ik bij de Mars 100x100x180 maar daar staat MarsHydro of speelt dat geen rol,
    bedoel het spel is niet bedoeld om enkel op hydro te groeien? Ziet er wel goed en degelijk materiaal uit idd.

    Als iem nog goeie merken weet, al dan niet met een uitweg op de achterkant voor een 160 diameter (voor de afzuig zodat ik daar weer geen extra gat moet bijpleuren of groter maken) zou het helemaal in orde zijn, thanks!
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.
  • Rreppellsteeltjam
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 1955

    #2
    Big Bud gecheckt?

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Tentjes van het merk BigBud?
      Vind alleen de strain of je bedoeld BudBox?

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Sorry, budbox inderdaad.

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Nice en degelijk maar geen 160 uitlaat in de bovenhoek
  • Italiano
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2019
    • 279

    #3
    Het is enkel een merk

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Lijkt me toch wel een stevig tentje
  • Italbri
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jan 2019
    • 416

    #4
    ja dat is echt alleen de merk naam... mijn kweekje ging prima op aarde

    enigste minpuntje vind ik wel de uitneeembare bodem.. om hem waterdicht te maken zit er een soort plastic filmpje over. door gemorste voeding en dergelijke was de bodem op bepaalde plekken dusdanig aangetast dat er verkleurde vlekken op het materiaal kwamen.
    De Bloemen Van Bri

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Uitneembare bodem?? Waarom is dat goed? Dacht dergelijke tentjes hebben steeds zo een waterdicht laagje?
      Hopelijk past er dan nog een warmtemat met isolatie in.

    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      ja makkelijk. die bodem is eigenlijk een soort van schaal. de tent heeft natuurlijk ook gewoon van zich Zelf nog een bodem maar volgens mij wordt het dan wel een kledderboel als je daar steeds op morst.
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2513

    #5
    Ik gebruik nu een ronde de 240x120 zonder de bodem. Voor zover ik weet zit er geen 160mm gat achteraan, enkel aan de zijkant. Ziet wel af zonder bodem denk ik. Vergeten .

    Homebox ambient vind ik wel cool!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

    Comment

    • Hork
      Banned
      Lucky Member
      • Jul 2020
      • 4103

      #6
      Zelf gebruik ik een Gorilla kweektent, duur maar oerdegelijk.

      Comment

      • Rietslang
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 2172

        #7
        Gorilla lijkt idd top maar een te hoog prijskaartje.
        Homebox ziet er erg degelijk, toch betaalbaar uit maar de 160mm uitgang zit in het midden vd tent, voorzien voor Cooltube of luchtgekoelde lampen.

        De Mammoth Pro 100 heeft dan wel in- en uitgangen van minstens 160mm op verschillende plaatsen vanboven waar ik dezelfde maat afzuiger kan aansluiten en een goede prijs-kwaliteit dacht ik?
        Wel een ander materiaal als de meeste witte zeilen

        Screenshot_20220504-185239_Chrome.jpg
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Wel goed als gezegd maar het blijft een budgettent. Tweedehands staat een Gorilla shorty te koop op Mp, bied 200 euro en je hebt 'm!

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Niet zo te vinden voor opnieuw een 2-dehands tent. Als ik geen led lamp nodig had keek ik voor een nieuwe Gorilla maar keuzes maken als werkmens
      • Hork
        Banned
        Lucky Member
        • Jul 2020
        • 4103

        #8
        Lijkt me wel een goeie tent.

        Comment

        • Old dawg
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2020
          • 1266

          #9
          Dat lijkt mij wel een goed tentje hoor Rietslang niks mis mee, heb trouwens ook ff gekeken op aliexpress, heb daar in november ( black friday) 2020 een Mars-Hydro tent gekocht (120x120x200) voor €115, maar kost nu het dubbele.

          Nou veel succes

          Comment


          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Soms doen ze 10 -25 % korting, mss summer sale fzo die aankomt ? Op hun eigen website dan he

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Is wel een idee, niet super dringend nodig ook, alhoewel black friday toch iets veraf.
            Eventuele summer deals dan maar es checken.
        • Rreppellsteeltjam
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2018
          • 1955

          #10
          Kan je niet gewoon een verloopstuk nemen, zodat je meer tenten kan kiezen!?

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Dat verliest toch capaciteit als je van 160 naar een kleinere diameter gaat?

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Ligt eraan of je het volle volume gebruikt!

            Je kan alles buiten de tent plaatsen.
        Bezig...