Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

samsung quantun board 480watt

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    samsung quantun board 480watt

    Korting op 420shop
    goede middag kwekers ik heb een vraag is er iemand hier bekend met de samsung quantumboard v2 480watt genoeg pk deze ronde op 1m2
    Last edited by Tijnie82; 29 May 2022, 09:30.
  • Answer selected by Tijnie82 at 26 May 2022, 07:25.

    dit is het enige wat een redelijk de zelfde lamp is
    denk dat ik zoiets als hier moet aanhouden ofzo
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Dat is dan het allereerste board wat zo hoog hangt. 50cm boven de toppen in de bloei lijkt me erg hoog. Begin maat mooi op 60cm full gaas. Ik hoop voor je dat je handig bent met monteren. Of heb je hem al ontvangen?

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      dacht dat de lamp kant en klaar was maar k moet hem nog in elkaar zitten det zit een houten frame bij als je de spider farm heeft die zit mooi op een frame en die man heeft zelf een frame gemaakt werkt zo ook wel zal morgen wel ff een foto maken en er zit geen dimmer op die moet k ook nog iets op verzinnen wand wil niet 480watt aan stroom gebruiken om te beginnen met voor groeien

      dacht dat je standaard de lamp kon dimmen dus niet weet nie of jij het toevallig weet past zoiets er niet op zal ff foto posten

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      staat bij online word er gezecht inderdaad 35 tot 45 cm in bloei dr vanaf dus klopt wel wat je zei

    #2
    dit is het enige wat een redelijk de zelfde lamp is
    denk dat ik zoiets als hier moet aanhouden ofzo
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Dat is dan het allereerste board wat zo hoog hangt. 50cm boven de toppen in de bloei lijkt me erg hoog. Begin maat mooi op 60cm full gaas. Ik hoop voor je dat je handig bent met monteren. Of heb je hem al ontvangen?

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      dacht dat de lamp kant en klaar was maar k moet hem nog in elkaar zitten det zit een houten frame bij als je de spider farm heeft die zit mooi op een frame en die man heeft zelf een frame gemaakt werkt zo ook wel zal morgen wel ff een foto maken en er zit geen dimmer op die moet k ook nog iets op verzinnen wand wil niet 480watt aan stroom gebruiken om te beginnen met voor groeien

      dacht dat je standaard de lamp kon dimmen dus niet weet nie of jij het toevallig weet past zoiets er niet op zal ff foto posten

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      staat bij online word er gezecht inderdaad 35 tot 45 cm in bloei dr vanaf dus klopt wel wat je zei

    #3

    Dit is idd de zelfde lamp als de sf4000
    houd je aub aan de specificaties van de link!!!
    als deze lamp te laag hangt krijg je 100% lichtstress.
    verbrand blad punt wat erg lijkt op overvoeding.
    ik werk al 2j met deze lamp en heb dit al vaker meegemaakt.

    Succes



    https://www.ledsgrowindoor.nl/spider-farmer-sf4000.html

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      hoe ver heb je hem van het gewas in de groei dan en met de bloei

    #4
    Tijnie82


    ​​​​​​​
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #5
      dit is een foto van de dimmer die ik op internet vond geen idee of het past geen verstand van ledd geen idee wat er op past
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Old dawg
        Old dawg commented
        Editing a comment
        Misschien hier info vragen:

        https://www.rubol.nl/

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        ja dat lijkt me inderdaad het beste bij mij zit standaart geen dimmer op en bij joun lamp wel alles is het zelfde behalve het frame en de dimmer het geld voor een nieuwe had ik niet kon deze kopen voor 250 euro dacht dat is een koopje voor 440 of 480watt maarja ald je het niet kan dimmen heb k wel een probleem ontkiemen met zoveel stroom vind ik zonde van de stroom dat steek ik liever in de bloei veel watt,s
    Bezig...
    X