Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MH lamp veg fase?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    MH lamp veg fase?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Binnen een paar weken zou ik een nieuw kweekje doen. Ik heb zelf wat research gedaan maar zou graag bevestiging krijgen door wat mensen die hier ervaring mee hebben. Momenteel mijn eerste kweekje heb ik volledig onder hps lamp. Ergens had ik gelezen dat tijdens de veg fase de plant meer behoefte heeft aan blauw licht spectrum die een MH lamp geeft en tijdens de bloei meer rood licht die dan de hps lamp geeft.
    Bij deze vroeg ik me af of het de moeite waard is voor de veg fase onder MH te groeien (mijn ballast kan beide aan)?

    (ps ik weet dat led heel in is en zeer belovend maar die investering is momenteel te groot mits mijn equipment maar nieuw is).


    #2
    Ik begrijp er helemaal niks van, probeer je eens te verduidelijken svp

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Wat versta je niet?

    #3
    Er is denk ik maar 1 iemand hier paar jaar geleden die een mh lamp gebruikt heeft. Ik weet niet meer wie..

    In hps Zelf zit er al meer blauw dan in led. Dus groeien en bloeien gaat zoals bewezen goed onder hps, alleen weet ik te weinig van mh. Verbruikt ze minder ook?
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Verbruik zal het zelfde zijn omdat op de zelfde balast zal zijn. Maar gewoon een lamp die meer blauw uitstraalt

    #4
    Gewoon groei en bloei bulbs voor hps nemen, of combilamp en effe onder tl voorgroeien in kleine potjes

    Comment

    Bezig...
    X