Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ventilator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ventilator

    Korting op 420shop
    Oi

    Met een tent van 120x120x198 wat voor en hoeveel ventilatoren hang je daar het beste in zodat m’n dames straks lekker met de haren in de wind kunnen staan?
    maatje van me heeft de Secret Jardin Monkey Fan 16 Watt
    en Is daar niet echt tevreden over.. wat wordtbhier zoal gebruikt? Want als ik hier bij zoeken ventilator invoer krijg ik niet te zien wat ik zoek.

    bvd

    #2
    Heb er 4 en gebruik geen meer...oscillerende verbranden na een tijd. Ram, gardenhighpro, en secret jardin zijn evengoed, niet rondraaiend gaat langer mee.
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #3
      Hmm oké dan pak ik de jardins. Hoe ventileer jij nu dan of helemaal niet meer?

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Niet meer, heb wel ontvochtiger

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Ja dat ventileert ook wel lekker naar het schijnt :p

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Hmm oké, ja die moet ik ook nog halen. Wist niet dat dat voldoende was dacht dat de dames lekker in de wind willen staan

      #4
      Boxfan met roterende schijf ophangen met touw en gaan,dingen zijn erg plat nemen dus weinig plaats in
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #5
        Moet nog z’n fan controller op zie ik nu net😅 aanrader iemand?

        Comment


        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Bedankt voor je snelle reactie rietslang.

          Ik heb de metal soft box afzuiging. En dacht dat daarbij ook een fan controller zat maar dat is dus niet zo. Dus ik ben nu aan het kijken welke ik het beste kan bestellen maar de keuze is weer reuze. Daarbij snap ik het ook niet zo goed want de fan controller Die ik nu had gezien heeft alleen een contact waar ik de stekker van de afzuiging ik kan doen. Maar de fan controller heeft geen stekker? Hoe krijg je dat ding aan de gang 😂

          Ik heb het over dit soort fan controller

          https://www.bol.com/nl/nl/p/cli-mate...waArBtEALw_wcB

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Het toestel heeft ook een achterkant en stekker..
          Dan nog heb je mss een tussenstuk nodig indien op geaarde stopcontacten want in Holland gebruiken ze geen zo een pinnetje

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Ja dat nam ik ook aan. Maar aangezien ik nu een afzuiger box heb ontvangen waar ik zelf de stekker nog op moet zetten sta ik nergens meer van te kijken😂
      Bezig...
      X