Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advies LED lamp tent 90*90 cm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Advies LED lamp tent 90*90 cm

    Korting op 420shop
    Beste vrienden

    Ik heb nu nog een blurple led lamp maar wil overschakelen naar nieuwer type full spectrum lampen..

    Nu heb ik uiteraard wat types op het oog maar ben benieuwd naar jullie adviezen.

    De tent is 90*90 cm.

    Groetjes

    #2
    https://lumatek-lighting.com/ats300w-pro/

    Comment


    • blisty
      blisty commented
      Editing a comment
      Nou, ziet er leuk uit. Wel prijzig. Zijn dit zowat de prijzen die ik moet verwachten voor 1 vierkante meter?

    • mafferd
      mafferd commented
      Editing a comment
      het kan altijd goedkoper maar ik rijd niet graag in een fiat panda

    #3
    Hoi, ikzelf heb naast die ook de mars hydro fc3000 en fc-e3000 op het oog. Eerste is iets meer dan € 300, de tweede ietsje minder dan dat.

    Wat ik vaak lees is dat die van mars hydro best goed zijn, maar dat dat bedrijf beduidend slechter is in tenminste garantie en communicatie/support.
    Maar ik ben nog een absolute beginner, mijn ervaring met die bedrijven is nul, en m'n eerste kweekje verloopt momenteel desastreus, dus hecht er niet teveel waarde aan. (En ik wil eerst eens tenminste één redelijk kweekje doen met m'n huidige lamp voordat ik weer geld ga uitgeven.)

    DIY schijnt ook voordelen te hebben zoals goedkoper, je kan ze op maat maken, dat soort dingen, maar ik begin er niet aan.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      diy is super simpel kan me zoontje van 3 ook nog wel in elkaar zetteb

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      resourses je hoeft alleen een frame te maken latjes op alluminium en je maakt het zoals het makkelijk is voor jou boutje moertje allws vast zetten heb zelf ook diy je bespaart al snel paar honderd euro mijn lamp en je kan alles op maat maken zier er vaak iets minder mooi uit maar werkt net zo goed

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ik had mijn bestelling van marshydro.eu binnen 5dagen. Elk emailtje werd binnen 24,uur benatwoord. Hun depandance zit net bij mij over de grens in Duitsland m. Ik heb de mail in het Duits gestuurd. Wellicht dit eens proberen. Sjuus-hakenkrusss

    #4
    Iemand ervaring met een QKWIN board?

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Zijn een van de aliexpres lampjes die ik nog zou aandurven. Het is niet zo goed als een mars hydro fc3000, en zeker niet zo goed als een Lumatek, maar tis best aardig.
      Ik zou er dan 4 van 120W doen, en ze iets terugdimen naar 350W ofzo.

    #5
    DIY COB can Flip Hasjkip https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...att-kit-driver
    DIY bouwverslgje https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...led-strip-lamp

    Marse FC(E) serie is ook goed!
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #6
      Ik denk als die al board echte leds zijn van Samsung dan zou ik het heel graag willen dat iemand dit eens uitprobeerd. Ik denk trouwens dat deze low budgetters qua quantumboards best wel te doen zijn. Ik zou niet weten waarom ze slechter zouden zijn als hun iets duurdere broertje mars hydro

      Comment


        #7
        Ben toch eens even verder gaan kijken, naar dar al board, ze adverteren met 301leds maar deze Russische knakker heeft al ontdekt dat het 280 zijn dus een ouder type liedjes.

        Comment


          #8
          Ik ga denk ik voor de FC-E3000 gaan.

          Denk qua garantie dat ik toch iets sterker in mijn schoenen sta dan via Ali. Nu nog juist de beste prijs op de beste webshop vinden.
          Suggesties zijn welgekomen 😎

          Comment


            #9
            Je kan Mars Hydro eens een mailtje sturen, vaak geven ze nog wat korting als je bij hun bestelt. Eerder zat hier iemand van hun (Mars Hydro Emmie) op het forum maar die heb ik al een tijdje niet gezien?

            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • Old dawg
              Old dawg commented
              Editing a comment
              Dat heb ik inderdaad gedaan, niet dagelijks maar krijg nu mailtjes binnen met kortingcodes, bv. 50% op de ts600,
              Bij Mars-Hydro eu, ook andere kortingen ( 13th anniversary)

            • blisty
              blisty commented
              Editing a comment
              Ja via de eu site van mars hydro was er nu 13% af wat toch een mooie 40euro korting was.
              Dus hopelijk is het bordje er snel

            • Nederhigh
              Nederhigh commented
              Editing a comment
              Sponsoracties van mars zijn voorlopig voorbij, en Emmie is dus ook weg

            #10
            Ondertussen hangt de FC-e3000 er in.
            Lekker hoor

            Comment

            Bezig...
            X