Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweeksetup allround

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweeksetup allround

    Korting op 420shop
    Hoy,

    Ik heb mijn eerste kweekje achter de rug en ik begin de smaak te pakken te krijgen. Via een kweekverslag heb ik de hint gekregen om klonen te nemen en heb ik een tweede tent aan te schaffen. Momenteel heb ik een 100x100x180 tent met hps. Daarbij zal een 100x100x180 tent komen met de hydromars tsw2000.

    Mijn idee momenteel is voor de hydrotent te gebruiken voor de klonen en vegatieve stage. en de hps tent mits die warmer en meer rood licht zal produceren vermoed ik voor de bloeitent.

    Later zou ik waarschijnlijk een droogtent bijnemen om fullround te kunnen groeien.

    Om wat elektriciteit te besparen zou ik graag de tenten in serie plaatsen waar de uitgang van de ene tent bovenaanvertrekt en onderaan de andere tent toekomt.

    Ik dacht aan eerst droogtent (geen vocht van andere tenten hierin uitgeblazen) dan bloeitent (geen vocht van vegatieve tent hierin uitgeblazen) en als laatste de vegatieve/kloontent.

    Heeft iemand dit al geprobeerd? Wat zijn de bevindingen? Of is dit niet aan te raden?

    Bijkomende vraag, in de setup van de hydromars zit geen clipventilator, is dit omdat dit niet nodig is voor led kweken?

    #2
    Dat ventilatortje zal je normaal gezien wel nodig hebben hoor.

    Comment


      #3
      Wat is een hydromars🤔

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Merk van tent en led lamp. Youtube staat er vol van. Mijn excuses het is Marshydro. https://marshydro.eu/

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Hihi, ja toch!!!😝
    Bezig...
    X