Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reductie voor automatisch irrigatiesysteem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Reductie voor automatisch irrigatiesysteem

    Korting op 420shop
    Hoy,

    Ik heb zojuist een automatisch blumat systeem gekocht. Dat systeem werkt met een vatdoorvoer die ik liever niet gebruik omdat ik hiervoor in mijn waterton moet boren. Wat maakt als ik het systeem voor een of andere reden niet meer gebruik dat die ook stuk is๐Ÿ˜“.

    Op mijn regenton staat er al een kraantje waar een slangetje past van 10mm diameter.
    Helaas werkt die blumat met een aanvoer slang die 8mm diameter bezit.

    Heeft er iemand een idee waar ik gemakkelijk een omzettingsstukje kan kopen van 10mm naar 8mm?

    #2
    Meschien kan je iets met krimpkousen
    dat is rubber dat krimpt als het warm maakt

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Ik heb al iets heeft mij een flinke duit gekost. Een overbrenging van tuinslang naar 10mm van 10mm naar 8mm en van 8mm naar 6mm. Blijkbaar geven ze de buitendiameter op bij blumat terwijl je daar niets mee bent. Nuja ik voed wekelijk zelfs eens bij. Hij druppelt en stopt maar ik heb zo de indruk dat er toch te weinig druppelt.

    • Old dawg
      Old dawg commented
      Editing a comment
      Kijk ff of je in de buurt een aquarium/viswinkel hebt en vraag naar verbindingstuk luchtslang van 10mm naar 8mm.

      Zie link, zijn niet duur, verzendkosten zijn hoger dan het verbindingstukje

      https://www.wildkamp.nl/product/norm...xoCGmkQAvD_BwE

      Succes

    #3
    Ene gat dichtmaken, passend gaatje maken, eventueel met kraantje.

    Comment


      #4
      Ik heb alles al het was gewoon moeilijk om het te bekomen+ik heb het gevoel dat de pot te droog blijft al druppelt hij. Ook een beetje geergerd dat ze bij blumat niet zo eerlijk zijn om een handige diameter mee te geven en als je er achter vraagt ze niet antwoorden.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      Bezig...
      X