250 watt kweekkast bouwproject

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

    #16
    Re: 250 watt kweekkast bouwproject

    je moet zorgen dat hij recht hangt zo hoog mogelijk in je hok.normaal zitten er ophang beugels bij van kunstof.

    Comment

    • rejuvenation
      Stoner
      Member
      • May 2011
      • 22

      #17
      Re: 250 watt kweekkast bouwproject

      heb er geen plastic ophang beugels bij hoe zien die er uit? misschien iets fabriceren?

      Comment

      • rejuvenation
        Stoner
        Member
        • May 2011
        • 22

        #18
        Re: 250 watt kweekkast bouwproject

        iemand een oplossing?

        Comment

        • tumble trimmert
          Banned
          • Mar 2010
          • 3610

          #19
          Re: 250 watt kweekkast bouwproject

          je ufo moet samen met het filter horizontaal in je tent komen te hangen.schuif ze gewoon in mekaar zonder filter,en tape het goed af.daarnaa 2 grooter tyrips om de uiteinde van je ufo doen,waar je eerst 2 ringen doorsteekt.aan die ringen,kan je dan je ufo ophangen.je kan ook de zaak waar je die ufo gekocht heb,om een ophang setje vragen ,natuurlijk.

          Comment

          • Cho3y
            Retired
            • Jun 2011
            • 100

            #20
            Re: 250 watt kweekkast bouwproject

            ik zie in de buitenste rand allemaal kleine gaatjes zitten?? rondom....
            misschien koperdraad-staaldraad door de gaatjes heen met 2 haakjes in de bovenkant(plafond) van je kastje?

            Ziet er verder goed uit! mooi hokje en mooie spullekes

            Suc6

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #21
              Re: 250 watt kweekkast bouwproject

              Je fan moet los van je kast hangen, anders gaat-ie herrie maken.
              Denk aan tentrubber, snelbinders, elastiek, fietsbinnenband...

              Benieuwd of je het op temperatuur kunt houden.
              Je hebt weinig hoogte.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • rejuvenation
                Stoner
                Member
                • May 2011
                • 22

                #22
                Re: 250 watt kweekkast bouwproject

                IMG00155-20110626-1351.jpgIMG00154-20110626-1351.jpg

                dit is hoe ik het gedaan heb! geen complicaties dacht ik. die RUCK fan kon ik elke positie bevestigd worden stond in de gebruiksaanwijzing mooi afgedicht met tochtstrip. moet goed komen dacht ik.. temperatuur is idd meer een uitdaging. met dit hete weer blijft hij rond de 29/30/31 overdag.. mn thermometer is er 1 van de aldi, dus morgen even langs de GS voor een hydro/thermo meter. misschien geeft die ook wel een heel andere uitslag!

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #23
                  Re: 250 watt kweekkast bouwproject

                  Past je filter niet tegen de achterwand ?
                  Scheelt toch weer een bocht, en dat maakt veel verschil.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • rejuvenation
                    Stoner
                    Member
                    • May 2011
                    • 22

                    #24
                    Re: 250 watt kweekkast bouwproject

                    dat is een goed idee! aankomend weekend eerst naar festival, dus hok uit. maar daarna gewoon verder experimenteren tot alles goed is. dan kunnen de dames er in! mn max temp is nu 33.1.. maar naar zo'n hete dag vind ik dat niet zo raar.

                    Comment

                    Bezig...