Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kast 1.20 x 1.80 -> Lumatek Zeus 600w Pro of 2x Lumatek ATS 300w Pro?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kast 1.20 x 1.80 -> Lumatek Zeus 600w Pro of 2x Lumatek ATS 300w Pro?

    Korting op 420shop


    Hallo Lezers,

    Graag vraag ik om jullie advies:

    Ben voornemens om mijn G-tools kast 1.20 x 1.80 weer eens in werking te stellen, hing nu een Adjust-a-wing in met 2x 600 w. Deze wil ik gaan vervangen door LED.
    Wat adviseren jullie voor deze oppervlakte 1.20 x 1.80? Zelf zit ik te denken aan die Zeus 600w Pro of 2x ATS300w Pro. Waar zou jullie voorkeur naar uitgaan? En waarom?
    Er komen 4 a 6 dames wonen, die als voeding waarschijnlijk weer Plagron of BAC organics zullen krijgen.


    #2
    Geen ervaring met die armaturen, maar Remco heeft gbars 480watt hangen als ik me niet vergis. En ook dezelfde kast. Die haald bovengemiddelde resultaten!!

    Comment


      #3
      Ik zou ook eens naar die Gbars lampen kijken, die zijn erg prijzig maar het voordeel is dat je ze los kan koppelen o.a.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


        #4
        Bedankt voor jullie reactie!

        Die G-bars zijn 400w (5x80w) in mijn kast zouden 2 van die lampen in moeten en dat vind ik qua prijs too much!
        Daar komt bij dat ze volgens de website van G-tools zijn uitverkocht.

        Kwam gisteren op de website van Migro terecht, zijn filmpjes had ik al regelmatig bekeken, maar zijn lampen niet.
        Nu lijkt mij die Aray-12 (720w) eigenlijk ideaal voor mijn kast, mede omdat dit een modulair systeem is en de ruimte daardoor perfect is op te vullen. (2 rijtjes van 6)
        Het is een beetje een rot formaat kast (rechthoekig) voor de meeste lampen.

        Iemand een mening over de Migro Aray?
        Zag hier enkele gebruikers met de Aray-2, maar dus niemand met het grotere systeem?



        Comment


        • GreenGoddess
          GreenGoddess commented
          Editing a comment
          Ja, die SP3000 had ik ook op 'het lijstje' staan, maar die zou ik dan 3 moeten plaatsen om de kast mooi op te vullen.
          Dan komt dat migro systeem toch wel voordeliger uit.

          Was eigenlijk bij Lumatek uitgekomen omdat het een gedegen merk is en die Zeus is gewoon een beauty..
          Alleen niet echt geschikt voor deze oppervlakte, dan zou 2x die ATS300 Pro gewoon beter uitkomen.
          Of inderdaad 2x die Mars SP3000.... Maar die Migro (en zijn kennis) hebben mijn volle aandacht..

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Kan me voorstellen dat je die Gbars leds te duur vindt, kijk ook eens naar zelfbouw met strips.

        • Snuitje
          Snuitje commented
          Editing a comment
          Of Mars fc8000 of fc-e8000. Zijn voor 1,5x1,5m. Houd je wat ruimte voor een kacheltje oid
      Bezig...
      X