Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voor groei tent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voor groei tent

    Korting op 420shop
    Vraagje.

    ik zit te kijken naar een voorgroei tent..het liefst niet te groot. Zag hem bij eurogarden maat S 60x40x40
    met een 10w lamp erin.

    Wie heeft er nog meer een voorgroei tent? Hoe hebben jullie dat? Gewoon in een oud kastje of ook in z’n tent. Hoelang heb je die plantjes erin staan? Hoe groot moet z’n kastje zijn als ik ze Max +- 2 maanden er in zou willen laten staan? Is 10w lamp wel voldoende? Ik zet er maximaal 5 dus meer als 5 zullen er ook niet in komen. En het liefste haal ik het ergens op waar ik het cash kan betalen.. iemand nog suggesties van goeie growshops die iets moois in het assortiment hebben?

    #2
    Het is maar net afhankelijk van wat je wilt. Wil je je hoofdtent constant op 12/12 hebben dan mag je voorgroeihok toch wel een wattage hebben dat dat in je bloeihok benadert. Want anders is de overgang te groot. Maar als je alleen wilt voorgroeien totdat je planten groot genoeg zijn om in de eindpotten en ze niet direct op 12/12 zet dan kom je met 10 watt wel een eind.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Dan pak ik meer watt, Dimbaar Max 100w ofzo dan kan ik altijd kiezen. Bedankt!👌🏼

    #3
    Ik ben op dit moment naar hetzelfde op zoek dus ga even jouw post gebruiken aangezien het topic hetzelfde blijft.

    Ik heb hier nog een tentje staan van 80x60 op 80 hoog. Lijkt mij dus perfect voor in voor te groeien en ik kwam deze tegen:
    https://desjop.nl/nl/kweektenten/sec...15834-20000219

    Iemand die ervaring heeft met deze? of een beter idee heeft?

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Dat ziet er idd wel goed uit. Moet me er nog verder in verdiepen qua licht wat nou uiteindelijk het beste is voor mijn doel

    #4
    Dat scheelt weer, hoef ik geen nieuw topic aan te maken.

    Ik zit met hetzelfde en heb een aparte tent gekocht voor de vegetatie.
    En kan jullie hulp wel gebruiken, want echt technisch ben ik niet

    Ik pak het gelijk iets groter aan en mijn tent is 1m bij 1m. 180 hoog.
    Maar nu komt het: Ik ga voor het eerst op LED, dat is ook een reden waarom.

    Maar nu mijn vragen:

    Welke vegetatie led moet ik nemen? Ik ga voor kwaliteit.
    Moet ik een afzuiger plaatsen voor luchtcirculatie en zo ja welke?
    Moet ik een fan plaatsen voor circulatie in de tent?

    Advies en hulp is welkom
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Zou 150 niet voldoende zijn denk je?? Mss dan 250-300w? Maarja dan zit je wel weer met een gigantisch stroom verbruik als je ook nog de andere tent laat doordraaien

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Daar heb je een goed punt. Ik zei dat ik een led had, maar dat zijn van die speciale TL's.(veel minder licht) Foutje van mijn kant, dus als jij zegt dat 150 led voldoende is dan neem ik dat van je aan. Nu nog op zoek naar een goede led, tip Beetje jammer dat Nederhigh tijdelijk afwezig is, want die wist wel het een en ander van led.

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Ik heb ook dankzij zijn advies mijn huidige lamp. Maar helaas heb ik geen aanrader. Maatje van me die is daar helemaal in thuis, alleen die zit momenteel in Thailand met shemales te worstelen wss dus daar hebben we voorlopig niks aan😂 ik ga nu in dat kleine tentje zelf 2x 10w gebruiken. Maar dat niks voor jou
Bezig...
X