Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen K5 WIFI kind led lamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Problemen K5 WIFI kind led lamp

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Na een tijdje inactiviteit weer begoonen met een set up. UIteindelijk besloten om 4 stuks K5 WIFI kind led lampen te kopen. Een van de geleverde lampen werkte niet, draaiknop was defect, dus kon ook niet booten of wifi zoeken. Heel veel gemaild naar de verdeler, maar uiteindelijk moeten terugsturen naar de hoofdverdeler (nog steeds aan het wachten op vervanglamp).
    Koppelen via WIFI, zeer problematisch. Na uren proberen uiteindelijk 1 exemplaar kunnen koppelen aan de WIFI. Probleem is dat het zeer problematisch is om netwerksleutels / paswoorden in te loggen. Cursor verspringt en geselcteerde waarde komt niet altijd overeen met uiteindelijk ingegeven waarde. Dus dan maar begonnen met manueel , via schermpje, de verschillende groeistadia in te geven vanuit de preselectie. Ik slaag er niet in om het lichtregme te veranderen, (nu op vegetative en moet naar Flower). Selecteren en bevestigen lukt , echter in de praktijk blijven de instellingen op "vegetative" staan (18 uur licht). Is er iemand hier die ervaring heeft met die krengen en eventuele handmatige bediening.
    Dank bij voorbaat.

    Mvg
    Peter

    #2
    Timer erop en gewoon aanleggen , timer op 12/ 12

    Verder geen ervaring met de lamp dus weet ik zelfs niet of er een on off knop opzit

    Indien niet is mijn antwoord niet veel waard he.
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #3
      Lijkt me een ingewikkelde lampedaire. Analoog kweken kan minder mee.mis gaan lijkt me. Maar ik ben dan ook al.een ouwelul volgens mijn kinderen.

      Comment


        #4
        Keep it simple, stupid!

        Dat is altijd het beste advies voor kwekers, samen met "goedkoop is meestal duurkoop".

        Misschien een setje gbars en een timer kopen en je verlies nemen.

        Comment

        Bezig...
        X