Bouwlamp voor kweek?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • FlopTown
    Retired
    • May 2011
    • 2

    #1

    Bouwlamp voor kweek?

    Korting op 420shop
    Hallo,
    zou ik een bouwlamp kunnen gebruiken voor het kweken? Het gaat hier om 500 watt.
    De bouwlampen zijn goedkoop en heel makkelijk aan te sluiten (stekker).
    Ik heb namelijk geen zin (en kennis) om zelf wat te gaan knutselen met het aansluiten van een hps lamp.
    Alvast bedankt.
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: Bouwlamp voor kweek?

    Bouwlamp is ongeschikt, neem dan een spaarlamp of TL's .
    Zie de microsectie, daar staan kweekjes met dergelijke lampen.

    Comment

    • tumble trimmert
      Banned
      • Mar 2010
      • 3610

      #3
      Re: Bouwlamp voor kweek?

      gewoon je planten buiten zetten is goedkoper

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: Bouwlamp voor kweek?

        Da's het beste advies dat je kunt krijgen....

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: Bouwlamp voor kweek?

          Ik heb namelijk geen zin (en kennis) om zelf wat te gaan knutselen met het aansluiten van een hps lamp.
          Lazy ass voor wat hoort wat, ghihi

          Comment

          Bezig...