Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaring met de Homebox Q80+?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ervaring met de Homebox Q80+?

    Korting op 420shop
    Na wat opruimen en schuiven heb ik plotseling plaats voor een tweede tentje.
    Dat komt goed uit want mijn huidige tentje is zo lichtdicht als een stuk vitrage (niet dus).

    Het oude tentje wordt dan het voorgroei/stekken/AF tentje en de nieuwe tent blijft dan continue 12/12 draaien.

    Omdat ik die zwarte tenten niet echt mooi vind staan in mijn kantoortje was mijn oog gevallen op de Homebox Ambient Q80+

    77733d383bb942c8baca8550ef624c36f6e5c2b3.jpg

    Lamp die erin moet komen weet ik nog niet, wil geen kapitalen uitgeven. Misschien een MH TS1000.
    Maar heeft iemand ervaring met deze tenten? Zijn ze stevig en lichtdicht of kijk je net als bij mijn huidige tent dwars door de naden als deze een beetje vacuum getrokken wordt?
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e_smiley69.gif

    #2
    Met tenten is het zoals meestal met alles goedkoop is duurkoop en de kleur van de tent zelf zegt niks over lichtdichtheid.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #3
      nja weet je, ik heb geen ervaring of iets, behalve dan die bonanza, en als hij in het volledige duister staat met de lamp aan dan zie je ook naden en lichtlekken. Maar goed, hoe erg is dat uiteindelijk, ik bedoel, hoe vaak zal er iemand in het volledige duister bij die kast in de buurt zijn? En dan nog, dan is dat lichtlek het minste probleem, het is gewoon gestoord gedrag en ik zou een beetje bang zijn van die persoon weet je wel...

      goed...

      kwaak

      Comment


      • KritischeMassa
        KritischeMassa commented
        Editing a comment
        Ja en die heeft niets door? Of bedoel je lichtlekken de tent in, dat zal toch wel meevallen?

      • JimBean
        JimBean commented
        Editing a comment
        Mijn huidige tent is een zeef, daar waag ik geen photos in te zetten.
        Ik hoop dus dat die Homebox beter is. Nou is die dubbel zo duur dus afgaand op Hork zou ik dan goed moeten zitten

      • KritischeMassa
        KritischeMassa commented
        Editing a comment
        Ja ik had ook wat zitten snuffelen en ik vind het ook wel een mooi ding, zo op de foto's bij de fabrikant etc. Maar wat ik wel denk is dat het snel een groezelig ding zou zijn bij mij, vuile handen en wit...

      #4
      Heb zelf een homebox 120x90 (was mijn eerste tent) en die bevalt heel goed. Geen lichtlekken of dergelijke ondanks dat ze ondertussen al meermaals behoorlijk vacuum gezogen geweest is..
      Mijn Gtools kast daarentegen ben ik niet zo over de kwaliteit te spreken voor het geld dat die gekost heeft. Denk dat de homebox meer stealth is dan een Gtools kast (in het donker)

      Comment


        #5
        Homebox is gewoon goed, wat mij betreft de beste op de markt!
        Homebox is een Duits bedrijf, ze blinken uit in service en garantie!

        Bij ons de best verkopende tent!!

        https://www.nomercyshop.nl/index.php...y&path=210_260

        Via Jointjedraaien zelf kan je een kortingscode van 5% korting krijgen. Stuur hem dus even een PM en profiteer van de korting!!
        No Mercy Supply - No Mercy Shop

        Comment

        Bezig...
        X