''KASTWIET'' (1e serieuze poging tot thuiskweken..)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MrTeeler
    Retired
    • Jun 2011
    • 9

    #1

    ''KASTWIET'' (1e serieuze poging tot thuiskweken..)

    Korting op 420shop
    under construction!!

    ZAAD/KWEEKMEDIUM:
    *White widow van Royal Queen seeds 10stuks
    *Seedbox ontkiem set Plagron
    *Plagron Light-mix 50ltr/zak

    VERLICHTING/AFZUIGING:
    *Complete Set 400w E.T.I. kit (vsa+kap+philipslamp)
    *MDF-Box met Torin Slakhuis 500m3
    *Carbo 125 (500m3) Carbo Original Filters

    VOEDING:
    *Canna ''Terra Vega'' (Groei)
    *Canna ''Terra Flores'' (Bloei)
    *Canna ''Rhizotonic'' (Wortelstimulator)
    *CannaZYM (Enzymen)
    *Canna PK 13/14 (Fosfor, Kalium) (Bloei)

    Fotos vd ruimte
    10072011089.jpg10072011091.jpg

    10072011095.jpg10072011093.jpg
    Attached Files
    Last edited by MrTeeler; 10 July 2011, 14:42.
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

    #2
    Re: ''KASTWIET'' (1e serieuze poging tot thuiskweken..)

    knallen met die handel

    Comment

    • misto
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 1011

      #3
      Re: ''KASTWIET'' (1e serieuze poging tot thuiskweken..)

      gaan met die banaaan
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

      Comment

      • Polo
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Jan 2011
        • 178

        #4
        Re: ''KASTWIET'' (1e serieuze poging tot thuiskweken..)

        Hoi,
        een kartonnen doos in de kast...
        Hopelijk bezwijkt deze niet met de hoge LV die je plantjes graag zouden hebben.
        Succes verder.

        Grt. Polo

        Comment

        • Weedy
          Ultra Grower
          420 MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2248

          #5
          Re: ''KASTWIET'' (1e serieuze poging tot thuiskweken..)

          Welke lamp wil je hierin hangen? Karton & een hoge LV gaat inderdaad niet goed samen, karton en een flinke HPS lamp ook niet (i.v.m. de warmte). Beter maak je iets van hout o.i.d., succes anyway.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          • Weedjewel
            Special member
            Lucky Member
            • Nov 2010
            • 808

            #6
            Re: ''KASTWIET'' (1e serieuze poging tot thuiskweken..)

            Wij hopen dat de banaan samen met de handel lekker knallen gaan,



            Maare dat karton is niet goed: vrouw_in_doos.jpg


            Soms weer wel maar bij jou ff niet 16ly04x.jpg

            Comment

            • MrTeeler
              Retired
              • Jun 2011
              • 9

              #7
              Re: ''KASTWIET'' (1e serieuze poging tot thuiskweken..)

              250w of 400w lamp? bedankt voor de tip, heb nog wel hout liggen. haal ik de doos eruit 1 klein houten afscheiding terug..

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: ''KASTWIET'' (1e serieuze poging tot thuiskweken..)

                Ik had eigenlijk vraagtekens bij die tafel. Die gaat echt een keer omklappen, als je er op steunt ofzo.
                Als je er HPS inhangt, gaat die tafel er waarschijnlijk uit toch ?

                @weedjewel: Die is harig, zeker een oude foto, of wordt dat weer mode ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • tumble trimmert
                  Banned
                  • Mar 2010
                  • 3610

                  #9
                  Re: ''KASTWIET'' (1e serieuze poging tot thuiskweken..)

                  veiligste is gipsplaat,wat je goed witkalkt,gebruik je toch hout dan de binnenzijde bedekken met radiator folie.400 watt lamp dan kast van 70 breed en meeterdiep en minimaal 160 hoog.250 watt lamp dan minimaal 120 hoog.

                  Comment

                  • MrTeeler
                    Retired
                    • Jun 2011
                    • 9

                    #10
                    Re: ''KASTWIET'' (1e serieuze poging tot thuiskweken..)

                    tafeltje is alleen ff voor zaadjes te laten ontkiemen en om plantje een stukje te laten groeien. (met tl een stukje erboven)

                    Comment

                    • MrTeeler
                      Retired
                      • Jun 2011
                      • 9

                      #11
                      Re: ''KASTWIET'' (1e serieuze poging tot thuiskweken..)

                      heb vandaag afzuiging+ filter, lamp e.d. besteld.. zal het dinsdag wel in huis hebben..
                      kunnen we eindelijk verder!!

                      Comment

                      • tumble trimmert
                        Banned
                        • Mar 2010
                        • 3610

                        #12
                        Re: ''KASTWIET'' (1e serieuze poging tot thuiskweken..)

                        dan doe ik met je mee,er liggen nu 40 Snowryder/auto ak-47 te ontkiemen tussen laagjes vochtig wc papier tussen 2 borden,en ik gaa zo een dubbel tl armetuur halen.succes ermee.zou zelf voor minimaal 18 literpotten gaan,of zelf 29 litervierkant die zag ik laatst bij een tuincentrum

                        Comment

                        • fender
                          Retired
                          • Nov 2010
                          • 375

                          #13
                          Re: ''KASTWIET'' (1e serieuze poging tot thuiskweken..)

                          Tumble trimmert gaat gezellig aan een duo-kweek beginnen, misschien nog kandidaten voor een trio-tje?

                          Comment

                          • tumble trimmert
                            Banned
                            • Mar 2010
                            • 3610

                            #14
                            Re: ''KASTWIET'' (1e serieuze poging tot thuiskweken..)

                            kwartet mag ook the more you know the more you grow

                            Comment

                            Bezig...