Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gouden tips voor een eerste hok

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Banner rechts boven

    Grtz

    Comment


      #17
      laat mn koude lucht lekker langzaam naar beneden vallen door een flexibele buis met gaatjes met mn dakraam op een kier(luik er voor met een flens )de afzuiging trekt wel wat vacuum de luchtkomt heus niet zo koud op je planten dit maakt ook geen geluid groeten lampie

      Comment


        #18
        hulp bij beginnende kweker.

        ik ben van plan mijn eerste planten te gaan kweken en wil bij begin af aan beginnen bij de zaatjes.
        ik wil op mijn zolder met twee planten beginnen.
        hoe dat het beste moet weet ik nog steeds niet.
        de bedoeling was dat het 2 mooie grote binnen planten zouden worden.
        ik hoop dat iemand die er veel verstand van heefd mij wel zou kunnen helpen.


        wil iemand me helpen door het uit te leggen.
        Last edited by kenny; 5 January 2009, 22:14.

        Comment


          #19
          @ Kenny:

          misschien eens de sticky's lezen die hier staan, dan zal je al veel verder staan, vermoed ik.
          Binnenwiet kweken info
          Last edited by Jointjedraaien; 20 May 2011, 02:54.

          Comment


            #20
            Re: Gouden tips voor een eerste hok

            hoi ben lekkerbek63 uit regio denhaag

            wil stekjes binnen zetten in potten van 25 hoog en 22 cm breed, hoe gaat het met water geven dan?? normaal deed ik de stekjes in viskisten, maar helaas geen ruimte meer voor. onder potten ligt vijverfolie....gr

            Comment


              #21
              Re: Gouden tips voor een eerste hok

              hoi allen,

              ik heb de search functie van de site gebruikt maar kon er geen topic over vinden (en ook niet in de ABC), mocht dat er toch al zijn dan excuses daarvoor.

              Ik vroeg me af wat nu makkelijke zaden zijn om voor een eerste kweek te gebruiken (het liefst feminized)? Als ik op de site van alien kijk dan zie ik een 100 tal zaden en er staat buiten een duidelijke omschrijving over het product zelf niet echt bij wat nu een goed zaad is om mee te beginnen..

              En als ik naar de prijzen kijk lijkt het me dat er ook een groot verschil in kwaliteit zit, is prijs altijd een goede graadmeter of moet je daar niet zoveel naar kijken? Ik wil goede degelijke planten kweken, dus goede smaak en leuke opbrengst.

              Mijn ruimte is ongeveer 1x1x1.75 en het is voornamelijk voor eigen gebruik.

              Alvast bedankt!

              Comment


                #22
                Re: Gouden tips voor een eerste hok

                bedankt, zeer handige tips.

                Comment


                  #23
                  Re: Gouden tips voor een eerste hok

                  Oorspronkelijk geplaatst door Into View Post
                  hoi allen,

                  ik heb de search functie van de site gebruikt maar kon er geen topic over vinden (en ook niet in de ABC), mocht dat er toch al zijn dan excuses daarvoor.

                  Ik vroeg me af wat nu makkelijke zaden zijn om voor een eerste kweek te gebruiken (het liefst feminized)? Als ik op de site van alien kijk dan zie ik een 100 tal zaden en er staat buiten een duidelijke omschrijving over het product zelf niet echt bij wat nu een goed zaad is om mee te beginnen..
                  Inderdaad, ik ben volgens mij ook nog geen duidelijk algemeen draadje tegengekomen over de keuze van de zaadjes. Dat is wel iets waar ik en veel andere beginners geen idee van hebben.

                  Comment


                    #24
                    Re: Gouden tips voor een eerste hok

                    - Gebruik zoveel mogelijk brandwerende materialen zoals Gipsplaat promatec of fermacel

                    - Goede isolatie scheelt een hoop in temperatuur en geluid (rockwool bouwplaten zijn goedkoop en werken perfect voor geluid en temp ).

                    - Gebruik in je hok wandcontact dozen voor buiten deze zijn vaak voorzien van een klepje voor als ie niet gebruikt word en de invoer van de kabels is waterdicht doormiddel van een rubberen invoer .

                    - Zorg voor een autoblusser 50 euro ongeveer maar wel zo veilig in je hok .

                    - Als je kinderen in huis hebt zorg ervoor dat de ruimte waarin je hok of je hok zelf op slot kan

                    - Kijk ook altijd even naar de aansluiting van je kap , meestal is dit alleen een kroonsteentje en zit je kabel niet goed vast (tie wrap doet wonderen)

                    Comment

                    Bezig...
                    X