Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goeie clipventilator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goeie clipventilator

    Korting op 420shop
    Vorig jaar een clipventilator gekocht een monkeyfan. Ik vond dit een goeie, hij zwenkte blaasde goed en was gemakkelijk te installeren.
    Tot hij brak in nog geen 6 maand.

    Kan er iemand mij een goeie aanraden die zwenkt en lang meegaat en gemakkelijk te openen is voor onderhoud?

    #2
    Mijn tip is: geen want dan gaat ie ook niet stuk. Die dingen was meer voor hps om de warmte weg te blazen. Onder led doen ze niets anders dan beestjes verspreiden.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Is dat ook niet goed voor een stevige stam om wind te simuleren?

    #3
    NewNoobie is dit je dik genoeg?

    IMG_0011.jpg
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      JipjipšŸ˜

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ik ben blij dat ik die stofnesten al lange tijd niet meer gebruik. Nog een van de legio voordelen van led!

    #4
    Oorspronkelijk geplaatst door NewNoobie View Post
    Vorig jaar een clipventilator gekocht een monkeyfan. Ik vond dit een goeie, hij zwenkte blaasde goed en was gemakkelijk te installeren.
    Tot hij brak in nog geen 6 maand.

    Kan er iemand mij een goeie aanraden die zwenkt en lang meegaat en gemakkelijk te openen is voor onderhoud?
    De clipfans van Secret Jardin zijn intussen al drie keer verbeterd, de laatste te herkennen aan de bruin kartonnen doos eromheen lijkt wel veel beter te zijn. Daar heb ik er nog geen van teruggehad.

    Eigenlijk zou je er 1 op voorraad moeten hebben, als het kapot gaat heb je altijd meteen een vervanger.
    Je kan er helaas ook niet meer vanuit gaan dat clipfans die zwenken lang meegaan. Het draait tenslotte 24/7

    Je kan ook clipfan kopen die niet zwenkt, en dan misschien 2? Die van Garden Highpro zijn dan de beste!

    https://www.nomercyshop.nl/index.php...y&path=213_272
    No Mercy Supply - No Mercy Shop

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      De monkey fan is van secret garden, maar het staat op de doos dat die maar 6 maand mee gaat wat een rip off. De europese wettelijke garantie zou ik een gratis vervanging moeten krijgen binnen de 2 jaar maar de growshop weigerd je hebt hem laten aanstaan zeggen ze, yeah right alsof dat ze daar een timer of toerenteller op staan hebben.

    • roy
      roy commented
      Editing a comment
      Ik snap dat je het als een rip off voelt hoor, alleen kan je helaas met dit soort producten geen hoogstaande kwaliteit meer verwachten wat jaren lang meegaat. Je moet het eigelijk meer zien als een gebruikersproduct. Gaat het stuk koop je een nieuwe. Daarom adviseer ik er eentje op achterhand, dan zit je nooit zonder. De garantie ervan is 1 jaar.

      P.s. don't shoot the messenger
Bezig...
X