Luchtvochtigheid

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • degroene
    Retired
    • Jun 2011
    • 1

    #1

    Luchtvochtigheid

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Ik heb een vraag over de luchtvochtigheid. Met de lampen uit is deze tussen de 50-70% maar zodra de lampoen aan gaan zakt deze naar de 30%. Hoe krijg ik dit omhoog?
  • misto
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 1011

    #2
    Re: Luchtvochtigheid

    bij de mediamarkt verkopen ze luchtbevochtigers voor 60 euro per stuk
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment

    • tumble trimmert
      Banned
      • Mar 2010
      • 3610

      #3
      Re: Luchtvochtigheid

      zo simpel is het luchtbevochtiger kopen,en meelaten draaien met je lampen.ik gaa ze dit keer zelfs tot week 5 in de bloei gebruiken.

      Comment

      • k1
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 3660

        #4
        Re: Luchtvochtigheid

        en als die te hoog is ?? wat kan je daar dan tegen doen ???
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment

        • smokeykev
          Retired
          • Mar 2009
          • 1533

          #5
          Re: Luchtvochtigheid

          luchtontvochtiger kopen eh
          en ik zit rond de 70 aan of uit... OK neem ik aan? (smijt em ineens ier maar bij omdat toch ontopic is)

          Comment

          • het plakt een beetje
            Retired
            • Jul 2011
            • 14

            #6
            Re: Luchtvochtigheid

            Mijn lv is ook veeel te hoog,heb nu een conrad luchtontvochtiger besteld.....Hoop dat het gaat werken....mijn lv is nu zon 75 80....iemand ervaring met zon apparaatje?

            Comment

            • misto
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 1011

              #7
              Re: Luchtvochtigheid

              meeste mensen hebben juist moeite om de LV hoog te houden ^_^
              Last edited by misto; 28 July 2011, 23:49.
              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Luchtvochtigheid

                Een hoge LV heb je alleen echt nodig als je stekken hebt, de eerste week.
                Ik zit de hele kweek rond de 40-50. Soms wat hoger soms wat lager.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • smokeykev
                  Retired
                  • Mar 2009
                  • 1533

                  #9
                  Re: Luchtvochtigheid

                  ik heb er ook zo eentje van 80 terug naar 70 ermee

                  Comment

                  • Smokin' Ace
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2009
                    • 181

                    #10
                    Re: Luchtvochtigheid

                    Zoeken naar een mooie occasie bevochtiger is ook een optie, heb ik gedaan, heb er eentje met een hygrostaat in, gekocht van iemand die het gebruikte om de kleine haar kamer vochtig te houden,
                    ivm de luchtwegen, astma ofzo. Nen aanrader!

                    Comment

                    • smokeykev
                      Retired
                      • Mar 2009
                      • 1533

                      #11
                      Re: Luchtvochtigheid

                      bestaat er ook zoiets als vochtregelaar? de 2 in 1?
                      en de mensen met te hoge LV zeker iets aan doen ivm toprot

                      Comment

                      • het plakt een beetje
                        Retired
                        • Jul 2011
                        • 14

                        #12
                        Re: Luchtvochtigheid

                        Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat bij sommige mensen
                        De lv TE LAAG is??? Ik heb een lv van f*ckin' 70/80 en als het buiten regent
                        90......wat iemand een goed idee? Zou super zijn....alvast bedankt...

                        Comment

                        • bman
                          Expert Stoner
                          Member
                          • Jul 2011
                          • 77

                          #13
                          Re: Luchtvochtigheid

                          volgens mij dan gewoon meer ventileren en afzuigen.....hebben jullie geen aktieve luchtinlaat?

                          Comment

                          • het plakt een beetje
                            Retired
                            • Jul 2011
                            • 14

                            #14
                            Re: Luchtvochtigheid

                            Nog niet......morgen vroeg opstaan denk....ff eentje fixen....
                            Hoop dat het daarmee lukt,morgen is ook mijn conrad vochtvreter binnen....
                            Wat is eigenlijk de ideale lv tijdens de bloei???

                            Bvd het plakt een beetje...

                            Comment

                            • Smokin' Ace
                              Chronic Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2009
                              • 181

                              #15
                              Re: Luchtvochtigheid

                              tijdens bloei rond de 60, niet bloeiende planten tussen 65 en 85

                              Comment

                              Bezig...