Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Softbox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Softbox

    Korting op 420shop
    Vraagje kan je iedere fan in een softbox monteren? Of hmoe moet ik dat zien? Zit er al een inline fan een zooon softbox?

    Gwn even kijken hoe ik mijn centen uit het raam kan gooien

    #2
    Als het past dan past het, de bak er omheen is mdfplaat volgens mij.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      En helpt dat veel?

    • DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Zit ook geluidsisolatie in langs de binnenzijde.

    #3
    Normaal gesproken zit er een slakkenhuis ventilator in...
    ik heb er 1 te koop..1000m3😉
    Of ruilen voor een 750

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Altijd? Bummer want ik wou alles op afstand bereikbaar maken

    #4
    ding moet juist zo dicht mogelijk zijn voor het geluid.heb je een goede gekocht maar hij maakt toch teveel geluid dan passende dimmer erop
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #5
      Moet dat een slakkenhuisventilator in zooon softbox? Kent er niemand hoe je diy zelf een inlineventilator zooon normale rechte in een zelfgemaakte softbox steekt?

      Comment


        #6
        Nog bezig geweest met dit project?
        wellicht een kartonnen door met isolatiemateriaal OM de inlineventilator plaatsen? (Karton als concept, kan altijd nog met MDF gemaakt worden). Ik denk alleen dat het geluid van de ventilator door de buis heen komt, je zou de ‘uitgang’ moeten dempen alleen dat kost capaciteit..

        Comment


        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Geen project maar zou leuk zijn om alles wat stiller te maken met het materiaal die ik al heb. Alles lekker op het internet alles te controleren alle tijde

        • LastnameFirst
          LastnameFirst commented
          Editing a comment
          Hoe is je setup nu? Filter->ventilator->buis naar buiten? Ik heb zelf toevallig vandaag een nieuwe ventilator vervangen voor mijn oude, had het idee dat de lagers wat versleten waren en die nieuwe is dus ook een heel stuk stiller. Je hoort nu voornamelijk het uitblaasgeluid (korte buis dus ook de ventilator hoor je), daar zoek ik ook nog iets voor…

        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Zelfs niet naar buiten anders koelt mijn ruimte teveel af maar dat zal dan straks een ontvochtiger worden. Ventilator die blaast waar de deur open staat🙈.

          Ik weet het kan beter maar je moet alles kunnen bekostigen ook hé
      Bezig...
      X