Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fc4800 smart sunset/sunrise function

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Fc4800 smart sunset/sunrise function

    Korting op 420shop
    Iemand ervaring met de marshydro sunset/sunrise functie. (Geleidelijkaan de lamp op 100% plaatsen en uit).

    wat vinden jullie ervan?

    #2
    Jaaaa dit wil ik ook weten ow en die ir balken etc ook... liggen bij mij nog steeds in de hoek van de kamer

    Comment


    • SteamBoat
      SteamBoat commented
      Editing a comment
      Volgensmij werkt dat samen toch? Of nou ja je kan het samen laten werken maar ik heb zo geen zin om het uit te zoeken 🤣

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      &steamboat ik weet niet of ik het ga gebruiken. Ik doe graag research😉

    • Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      Nee dat werkt helaas niet samen
      De ir uv lamp werkt appart
      De eerste weken zet je de ir aan 15 min voor de lampen aan gaan en 15min na dat de lampen uit gaan
      En de laatste 4 weken van de bloei schakel je over op uv volge 's het 's Hema max 1.5uur per dag
      Ik ga na dit weekend er voor zitten
      Ik had geen wifibereik in mijn bunker dus ik heb nu een wifiversterker via het ned
      Dus ik kan nu de QR code scannen en de boel proberen in te stellen
      Dus word vervolgd

    #3
    Eerlijk mischien heeft het wel zin maar ik vind het eng om die wifi optie te gebruiken

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Ik ga vol wifi. Hierdoor ook junnen zien als ee iets misgegaan is met de lampen anders was dit mss paar dagen later met herma als gevolg. Ook als je een reisje maakt is het handig om op te volgen.

      Nuja persoonlijke smaak, ik ben inovatief aangelegd en heb vertrouwen in technologie.
      Alleen automatisch water in een basin doen leg ik de grens omdat ik geen kraan of gigantisch groot vat wil die waterschaden of kortsluiting maakt.

    #4
    Gebruik zelf de Telos Growcast, die kent deze optie ook via een gesloten bluetooth verbinding.
    Meerwaarde is mij niet duidelijk.
    Enigste wat ik mij kan indenken is om stroompieken te voorkomen tijdens het inschakelen.
    Een 480 watt LED heeft in mijn ogen niet echt een piekspanning tijdens het inschakelen.

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Het zou voor de lichstress zijn zodat de planten niet van licht naar geen licht in een paar miliseconden vallen. Kan ik verstaan maar aan de andere kant als je x aantal uur minder straf lichtgeeft moet dat ook niet zo gied zijn of gaat de overgang om in een kwartier ik weet het niet.

    • Raoul Duke
      Raoul Duke commented
      Editing a comment
      De overgang gaat inderdaad van vol naar uit in 15 minuten en andersom met aan gaan ook.

    • Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      De functie zonsopgang zonsondergang is ervoor se de stress te minimaliseren
      De planten krijgen 30min gelijkelijk de tijd om aan het licht te wennen
      Dus dat is denknik beter dan gelijk volgas vollebak licht er op te knallen
      Nu had ik absoluut geen kou in mijn ruimte gehad
      Maar toch alle stelen paars en van meerdere soorten
      Is toch stress
Bezig...
X