ik wil een kweek kast maken hoe doe ik dat

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • santiva
    Banned
    • Jul 2011
    • 7

    #1

    ik wil een kweek kast maken hoe doe ik dat

    Korting op 420shop
    hoe moet ik een kweek kast maken en wat heb ik daar voor nodig
    zou iemand mij een handje willen helpen
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: ik wil een kweek kast maken hoe doe ik dat

    begin maar met 8 balken van 2 meter lang en 8 van 150.
    timmer 'n skelet van 150 x 150 x 200 (lxbxh) in elkaar.
    als je daarmee klaar bent maak je er maar 'n foto van en dan gaan we verder met stap 2
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • Weedjewel
      Special member
      Lucky Member
      • Nov 2010
      • 808

      #3
      Ga naar de gamma "Amersfoort, Oostdrechste Plas 4a", koop daar de bomenzaag "stronghold" tezamen met hakbijl "Viking", met opzetstukje kloofbijl.
      Boek een ticket naar Kuala Lumpur ( is de hoofdstad van Maleisië. De stad heeft bijna twee miljoen inwoners en kenmerkt zich door een grote diversiteit aan stedelijke bebouwing; van oude koloniale bebouwing, Chinatown en Little India tot de moderne en vooral hoge gebouwen die sinds de jaren negentig van de twintigste eeuw de skyline bepalen. Het vormt een apart federaal territorium binnen Maleisië.) ,"Kuala Lumpur" betekent zoveel als "modderige samenloop van rivieren". kap daar enkele geslecteerde boompjes.
      Laat ze importeren. maak vervolgens 8 balken van 2 meter lang en 8 van 150.
      timmer 'n skelet van 150 x 150 x 200 (lxbxh) in elkaar.
      als je daarmee klaar bent maak je er maar 'n foto van en dan gaan we verder met stap 2

      Edit:
      Ow al verbannen................
      Last edited by Jointjedraaien; 22 November 2013, 02:45. Reden: dubbelpost

      Comment

      • Weedy
        Ultra Grower
        420 MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2248

        #4
        Re: ik wil een kweek kast maken hoe doe ik dat

        Klopt, was duidelijk commerciëel. Ik zou deze thread sluiten (en jou twee berichten samenvoegen ivm 'dubbelposting'. Vanwaar die links trouwens? Die verwijzen nergens naar).
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment

        Bezig...