Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uvb licht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Uvb licht

    Korting op 420shop
    Weet er iemand een goede website/lamp om extra uvb licht te geven voor bij een fc lamp te hangen van mars hydro? (De ir/uv lamp van mars hydro is uva)

    #2
    uv is niet essentieel om goeie toppen te kweken en bovendien niet zonder risico's.
    Natuurlijk zonlicht bestaat voor 0.1-0.2 % uit uvb welke ook nog eens door de ozonlaag geminimaliseerd wordt.
    Een buitenplant krijgt dus ook geen uvb licht, waardoor mijn conclusie; een overbodige gadget.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      En uva?

    #3
    Dit is wel machtig kort door de bocht als je mij vraagt. Dat een plant iets niet krijgt in de natuur houd niet perse in dat die er geen belangbij heeft.

    Comment


    • PH donner
      PH donner commented
      Editing a comment
      Wat ik er van gehoord heb dat de boei eerder begint als ze er een half uur eerder mee starten en een half uur langer mee doorgaan

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Uv licht maakt dat de verdelingen tussen de nodes kleiner zijn en zou ook goed aijn tegen pests enal en meer terpenen

    • SteamBoat
      SteamBoat commented
      Editing a comment
      Dat het goed is tegen pest is logisch het dood bacteriƫn etc. Maar tis ook wel gevaarlijk spul want voor je het weet komt herma op bezoek

    #4
    1 van je nachtlampje kan ook als extra lichtbron, ja toch?
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment

    Bezig...
    X