Natuurlijk is een airco het beste maar heeft er al iemand dit uitgeprobeerd. En de bevindingen ervan?
Koelen
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
IJs is bevroren water...... Dus ik zou dan toch een airco in de kweekkamer prefereren als ik geld wou verspillen.
De beste remedie tegen hitte is je planten goed wateren, dan groeien ze nog beter ook. -
Nee jho das een geknooi van niks. Eerst zorgen voor een dikke fan zodat mooi veel lucht in en uit de tent pompt en mocht je de ruimte waar je lucht weg haalt nou veel koeler wezen als in de tent dan is je afzuiging niet dik genoeg. en ja als het echt niet anders kan airco.Comment
-
Ik heb 2waaiers volgas op mijn ledbalken blazen
dat scheelde mij deze zomer enorm
De ledbalken werden bij mij gewoon warm zonder de waaiers
En met waaiers voel je bijna niet dat ze warm zijn
en het is heel simpel 8 verwarmingselementen van 1met bij 4a5cm verwarmen veel lucht (ledbalk)
als je die koelt met je waaiers dan kost het 200wat voor 2 waaiers
hier hielp het mij de zomer door
Comment




Comment