TOPSHIELD PRO XL1 REFLECTOR ervaringen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cruzie
    Ultra Stoner
    • Mar 2011
    • 106

    #1

    TOPSHIELD PRO XL1 REFLECTOR ervaringen

    Korting op 420shop
    Heeft iemand ervaring met de Topshield pro?

    Lijkt me een leuk kapje...

    imagesrr3frg.jpg
  • misto
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 1011

    #2
    Re: TOPSHIELD PRO XL1 REFLECTOR ervaringen

    beetje veel geld voor een stukje aluminium voor meer dan 100 euro denk je niet?
    Last edited by misto; 21 July 2011, 18:39.
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment

    • lange1908
      T.H.C. Master
      MemberLucky Member
      • Nov 2010
      • 543

      #3
      Re: TOPSHIELD PRO XL1 REFLECTOR ervaringen

      Dan zou ik me toch bij de beproefde adjust a wing houden hoor... voor 81euro is ie al van jou, incl. spreader! Dan kan je desnoods zelf een pc-fan erop monteren...

      Al vele mensen zijn tevreden (over de avenger medium van adjust a wing, waaronder ik) Er zijn zelfs kleintjes voor micro en eveneens grotere beschikbaar.
      The sky is the limit!


      greetz

      de lange

      Comment

      • tumble trimmert
        Banned
        • Mar 2010
        • 3610

        #4
        Re: TOPSHIELD PRO XL1 REFLECTOR ervaringen

        als ze echt goed werkten hijn al het westland ermee vol

        Comment

        • Quattro
          Grower
          • Jan 2011
          • 669

          #5
          Re: TOPSHIELD PRO XL1 REFLECTOR ervaringen

          Ik gebruik twee adjust a wings. Hier heb ik een standard clipfan op geclipt. Werkt gelijk en is nog goedkoper ook.

          Comment

          • Cruzie
            Ultra Stoner
            • Mar 2011
            • 106

            #6
            Re: TOPSHIELD PRO XL1 REFLECTOR ervaringen

            bedankt mensen voor jullie reacties

            Comment

            Bezig...