Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goed en betrouwbaar luchtbevochtigings systeem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Goed en betrouwbaar luchtbevochtigings systeem

Korting op 420shop
    Iemand toevallig ervaringen met een paar goede lucht bevochtigers heb er nu eentje van ali exspress die doet wat die moet doen maar is lastig tot niet op een vast luchtvochtigheid graad te krijgen. Heb hiervoor een gehad die kon je precies afstellen en die hield hem op een vaste graad maar die stopte met werken na 2 dagen.

ik vind het namelijk belangerijk dat tijdens het drogen de lucht vochtigheid rond de 50 procent blijft en niet telkens in de avond oploopt tot 60/65 procent en in de middag naar 40 en lager als ik hem op de zelfde stand houdt

eens een hele dag in de gaten houden zodat je de momenten kunt weten wanneer het procent wel goed is en met een tijdschakelaar werken. kun je erop instellen de tijden hij moet bevochten en wanneer niet

Comment

Medisana luchtbevochtig dingetje

Erg tevreden van accuraat en goedkoop, soms te verkrijgen via zo een voordeelsite
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Dit is niet iets voor in een kweekruimte, maar een slaapkamer.

• Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Doet goed zen ding op een vierkante meter ook en erg laag in verbruik. Plantjes krijgen der een betere start en sterker wortelgestel van

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Okee.

ik heb ook zo eentje in die aard en is zeer nuttig. Mijn 1ste kweek had ik het probleem dat mijn luchtvochtigheid teveel was en heb mijn van miserie een luchtontvochtiger moeten kopen.
      Daarom dat ik nu mijn plantjes maar 3weken in tent ga laten en dan buiten zetten

Comment

Bezig...
      X