Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Timelapse camera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Timelapse camera

Korting op 420shop
    Kent er iemand een goeie timelapse camera voor in de growtent. Geen infra rood snachts of licht. Liefst op netspanning, mooie kwaliteit en voor een mooi prijsje?

Veel maken zon ding zelf via raspberry, moet je zelf wat energie in steken maar werkt schijnbaar top!
    MGC 65W - Purple Lemonade
    MGC 65W - Blueberry Auto

Comment

• TheBigDudeski
      TheBigDudeski commented
      Editing a comment
      Daar zijn kant en klare pakketten voor te downloaden die je alleen maar hoeft te installeren en de instellingen naar je wens hoeft te configureren. Zou er geen aparte camera voor halen idd, ben je zo €200 kwijt voor een enigzins degelijke.

Met een Raspberry hoef je ook niet de nieuwste te hebben, de oude 3B of 3B+ is al meer dan genoeg. Cameraatjes die je er op zet kosten ook niet duur. SD'tje erin en klaar.

Ik heb al een camera gehaald. Behoorlijk kostelijk maar aan de andere kant kan ik hem ook voor andere dingen gebruiken en zo heb ik mezelf wijs gemaakt dat het een goeie koop was (een beetje zoals vrouwen zichzelf wijs maken dat ze geld maken door kleren te kopen tijdens de solden😄🙃)

Comment

• TheBigDudeski
      TheBigDudeski commented
      Editing a comment
      Je betaald ook voor gebruiksgemak en plug & play he. Als je weinig tot geen affiniteit hebt met computers had ik ook een kant en klare camera gekocht. Welke heb je gehaald trouwens? Ben wel benieuwd.

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Laten we zeggen dat ik pro ga. Ken wel wat van computers maar het ding is als het alleen voor deze hobby is is het wat weinig en zit je ook snel voor een raspberry aan 30 en dan nog een webcame aan 90. Dusja
Bezig...
X