Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 plante zonder afziug systeem?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5 plante zonder afziug systeem?

    Korting op 420shop
    eey ik wil effe probeere en heb niet te veel geld te besteede dus
    dagt ik heb je het egt nodig ik wil
    5 Double Fun stinkt et heel er riuk je het biute
    in me kweek kas booit et niet maar niet dat heel die kammer
    er kkhard naar riukt

    #2
    Re: 5 plante zonder afziug systeem?

    hey weedyman 5 planten zonderafzuiging dat ga je ech wel ruiken hoor ik had er drie zonder afzuiging in mn garage staan en ik kan je vertellen dat t behoorlijk ruikt iedereen kon mee genieten dus als je niet wil op vallen raad ik je een afzuiging aan.kweken zonder gaat op zich goed ligt ook wel aan t formaat van je planten

    Comment


      #3
      Re: 5 plante zonder afziug systeem?

      ik wil Double Fun doen die zijn klein maar jehebt wel gelijk ik wil niet ondkt worde
      dus weet jij niet goedkoop avziug systeem

      Comment


        #4
        Re: 5 plante zonder afziug systeem?

        Ik ben met een klein afzuigsysteem begonnen ben daarvoor naar de brico geweest achter een wc ventilator
        en een flexibele buis voor je droogkast. Kostprijs was 10 euro dacht ik.
        Pas wel op de ene kant zuigt de andere blaast. Klinkt stom maar ik heb de fout gemaakt.
        Maar vond da geen goed systeem heb daarom maar besloten om een echte afzuiging te kopen heeft me maar 80 euro gekost. Die doet het nu super, had beter direct zo ene gekocht.

        greet

        Comment


          #5
          Re: 5 plante zonder afziug systeem?

          ja idd een afzuiging is het geld ook niet heb nu ook een besteld voor mn binne kweek en kost me 105 euro met slang en op hang rubbers.en euh double fun is nou niet een van de kleinste soorten hoor had je beter lowriders kunnen nemen denk ik maar ligt ook aan je voorgroei periode mzzl

          Comment


            #6
            Re: 5 plante zonder afziug systeem?

            ik heb me laten vertele op dit forum
            dat double fun 12/12 klein blijft maar
            ik ga het gewoon probere met me ventilator dus

            Comment

            Bezig...
            X