Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ontvochtiger spiderfarmer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ontvochtiger spiderfarmer

Korting op 420shop
    Heeft er iemand ervaring met de ontvochtiger van spiderfarmer? Het leuke is dat hij buiten de kweekruimte kan staan en droge lucht in de tent blaast. Wat leuk is denk ik omdat je het water kan aflaten als de lampen uit zijn.

Is dat leuk of niet? Wat denken jullie?
    Der Spider Farmer Kompressor-Entfeuchter entfernt Herbstfeuchtigkeit bis zu 39× schneller. App-Steuerung, energieeffizient, perfekt für Indoor-Growzelte und Räume.

Misschien kan je daardoor kweken in een dicht systeem en matig ventilerend systeem, anders zie ik geen nood aan een ontvochtiger.

Comment

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Het is wel dicht bij mij mts de kraken in de ruimte waar de tent staat. Ik dacht leuk dat de lucht al gedroogd is voor die binnen komt. Nuja

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Het is wel jammer dat je de ventilatoren snaachts niet minder kan zetten

Het mooiste is
    het apparaat buiten de tent
    De aanzuiger boven in de tent hangen
    En de blazer onder in de tent
    Dan heb jij pas het gewenste effect
    Omdat je plamten in de tent verdampen
    En de aangezogen lucht buiten de tent vaak al lagere lv heeft
    vooral in de winter als je al stookt

en als je lucht in je tent blaast
    Zonder dat je het eruit haalt
    Dan moet je afzuiger hard genoeg staan
    Anders blaast je luxhtdriger de lucht uit je tent door overdruk

Comment

Vind deze van AC erg sexy kan in je tent of er buiten in open of gesloten loop.
      Alleen verschepen uit CA USA maakt m wel weer duur.

Compact dehumidifiers to control excess moisture and prevent mold in enclosed environments.

Comment

Ik heb gehoord dat ac infinity mars hydro en spiderfarmer in dezelfde fabriek gemaakt zijn en dat je ze op elkazr kan aansluiten en op de app. Heeft iemand dat al eens geprobeerd

Comment

• NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          True. Nuja chinees betekend al lang niet meer garbage of namaak. Mij stoort het eerder dat het usa label er aan vast hangt

• ReCoil
          ReCoil commented
          Editing a comment
          Ik heb van mars hydro de itime dubbele wcd.
          Ik heb gelezen dat het inderdaad moet werken op spider farmer app.
          Maar dat is BS want de mars hydro app heeft andere layout en gebruik.
          Ik krijg het ook niet voor elkaar en heb veel geprobeerd!
          Bij mars hydro is het in tabbladen verdeeld kwa soort.
          Zal beneden in een nieuwe post fotos laten zien wat ik bedoel.

• ReCoil
          ReCoil commented
          Editing a comment
          Wat Highrider zegt kan wel kloppen.
          Heb ook de home assist app en een aantal van die zigbee producten uit china via een gateway aangesloten en daar de action slimme wcd en nog een ander merk soort.
          Bij de home assist app kan je namelijk gewoon bij aparaat toevoegen een random/overige selecteren en dan laten scannen.
          Zal met die producten van mars hydro en spider farmer wellicht ook kunnen om ze zo te koppelen.
          Alleen mis je dan het gebruiks gemak van de app van de fabrikant.
          Ik had eerst ook alles via van die slimme schakel wcd’s die je in de wand doet en daar de stekker van het te schakelende onderdeel in dan wordt in principe alles slim.
          Helaas geen zin om dit te testen aangezien ik nu blij ben dat alles een beetje loopt zoals ik wil.
          Dus in theorie moet het kunnen want home assist doet alleen scannen voor signaal en dus niet naar fabrikant,merk of type wat apps van die “grotere” merken.

Die is nou de gene die ik nog wilde aanschaffen.
        ik dacht dat die juist lucht afzoog ipv blaast.
        zit een reservoir in om het water op te vangen wat uit de lucht onttrokken wordt.
        heb een keuze gemaakt en toch eerst de grote humidiefier aangeschaft van 16 liter.
        ik had met die van 5 liter dat hij onder sommige omstandigheden te snel leeg was.
        maar nu staat de dehumidifier op de verlanglijst.
        dan kan ik de hele tent automatisch laten lopen.
        heb inmiddels al gemerkt dat de app het stopcontact aanzet van de ggs wcd dan de humidifier en als die klaar is dan schakelt hij weer automatisch uit en ook het stopcontact.
        Die dehumidifier zou dat ook moeten doen.
        IMG_5722.jpg IMG_5721.png IMG_5725.png
        Last edited by ReCoil; 3 weken geleden.

Comment

Fotos.

mars hydro IMG_5723.jpg

spider farmer IMG_5724.png

Comment

Bezig...
          X