Het resultaat van m'n tentje, met de hulp van iedereen hier ! TX

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kabaal
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 101

    #1

    Het resultaat van m'n tentje, met de hulp van iedereen hier ! TX

    Korting op 420shop
    Hey,

    Hierbij foto van m'n afgewerkt tentje(60x60x140),
    Heb 3 grotere potten en wat experimenteer potten

    Foto0083.jpgFoto0085.jpg
    Aan iedereen die me geholpen heeft, nog nen dikke MERCI !!


    Kabaal
  • fender
    Retired
    • Nov 2010
    • 375

    #2
    Re: Het resultaat van m'n tentje, met de hulp van iedereen hier ! TX

    Ziet er keurig netjes uit
    Kan er niks op aanmerken

    Comment

    • sjino
      Expert Stoner
      Member
      • Feb 2010
      • 91

      #3
      Re: Het resultaat van m'n tentje, met de hulp van iedereen hier ! TX

      ja ziet er gesellig uit ! heb je wel een panty voor je luchtinlaat gedaan ivm beestjes ? kan het niet goed zien op de foto

      Comment

      • Kabaal
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2011
        • 101

        #4
        Re: Het resultaat van m'n tentje, met de hulp van iedereen hier ! TX

        hey Sjino,

        Jep, op de foto nog niet nu wel (werd eraan herinnerd toen ik een vliegje zag rondparaderen in de tent ...)

        ---------- Post added at 12:47 ---------- Previous post was at 12:45 ----------

        ah ja, en die ene inlaat zit op dat roostertje(constructie met klitteband op karton,en daar de buis op bevestigd) )

        ---------- Post added at 12:50 ---------- Previous post was at 12:47 ----------

        heb ook zo'n ultrasoon toestel uit de mediamrkt naast men tent gezet om ongedierte weg te houden... we zien wel

        Comment

        • MrVooDoo
          Advanced Stoner
          Member
          • Sep 2011
          • 68

          #5
          Re: Het resultaat van m'n tentje, met de hulp van iedereen hier ! TX

          mooi gemaakt. Super . Veel succes met de grow en keep us posted .

          Comment

          • Homegrown
            Retired
            • Jul 2009
            • 253

            #6
            Re: Het resultaat van m'n tentje, met de hulp van iedereen hier ! TX

            Ziet er leuk, laat het je alvast smaken voor over 3 maanden.

            Comment

            • Kabaal
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2011
              • 101

              #7
              Re: Het resultaat van m'n tentje, met de hulp van iedereen hier ! TX

              na 10 dagen
              eentje wat minder, de rest ziet er ok uit
              groeten!Foto0116.jpgFoto0120.jpg

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Het resultaat van m'n tentje, met de hulp van iedereen hier ! TX

                Wat ligt er nou op je potten ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Kabaal
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2011
                  • 101

                  #9
                  Re: Het resultaat van m'n tentje, met de hulp van iedereen hier ! TX

                  vliegen vangers...der komen van die kleine vliegjes uit men potgrond...Allee ik vermoed dat ze vandaar komen...redelijk effectief..al een 20-tal gevangen...

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Het resultaat van m'n tentje, met de hulp van iedereen hier ! TX

                    Ah..varenrouwmugjes. Die mugjes zelf zijn niet zo'n probleem, alleen dat ze 200 hongerige nakomelingen in je aarde deponeren is niet fijn.

                    Je krijgt ze meestal gratis bij een zak goedkope aarde.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • Farming
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2011
                      • 115

                      #11
                      Re: Het resultaat van m'n tentje, met de hulp van iedereen hier ! TX

                      ^Lol QnQ
                      sigpic

                      Comment

                      • anonymouse
                        Junior Stoner
                        Nieuw Lid
                        • Sep 2011
                        • 19

                        #12
                        Re: Het resultaat van m'n tentje, met de hulp van iedereen hier ! TX

                        een tip als je foto's wil maken van je hok als de lampies aangaan is een zonnebril voor je lens houden!

                        verder ziet er goed uit !
                        Grow till the lights are out!

                        Comment

                        Bezig...