Mijn kweektentje is gereed!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kweektentje
    Advanced Stoner
    Member
    • Aug 2011
    • 53

    #1

    Mijn kweektentje is gereed!

    Korting op 420shop
    Beste leden,

    Zoals beloofd wat foto's van me tentje. Alles is gereed voor gebruik! De foto's spreken voor zich. Als iemand nog wat tips heeft voordat ik ga beginnen dan hoor ik die graag!

    IMG_0255.jpgIMG_0256.jpgIMG_0257.jpgIMG_0259.jpg

    Binnenkort meer foto's met plantjes!
    Last edited by kweektentje; 9 September 2011, 10:01.
  • SirSmokeAllot
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 1968

    #2
    Re: Mijn kweektentje is gereed!

    Yo kweektentje,

    Je opstelling ziet er alvast goed uit.
    Misschien 1 opmerking, indien mogelijk moet de zwenkventilator tussen de toppen en de lamp waaien om deze van verse lucht te voorzien. Ook stel je ze beter in dat ze van beneden naar boven waait omdat je anders de warme lucht terug over de toppen zult blazen.
    Veel suc6 nog alvast met je avontuur! Ik hou je in de gaten

    Grtz $iR
    sigpic

    Comment

    • kweektentje
      Advanced Stoner
      Member
      • Aug 2011
      • 53

      #3
      Re: Mijn kweektentje is gereed!

      Ik heb de foto's nog even aangepast zodat je geen nek klachten krijgt!

      De waaier zal ik verticaal hangen in een hoek en naar boven laten blazen, bedankt voor die tip!

      **Edit**

      Hoe zit het precies met de frisse lucht. Ik kan onder in de tent van die venstertjes opzetten aan alle kanten. Deze moeten ook allemaal opstaan? Moet ik daar nog iets van airflow voor maken zodat frisse lucht van buiten word aangezogen of is de airflow van de filter genoeg?
      Last edited by kweektentje; 9 September 2011, 12:11.

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #4
        Re: Mijn kweektentje is gereed!

        Ziet er goed uit een zeer mooi setje heb je daar


        alleejopaaah bukake

        Comment

        • SirSmokeAllot
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 1968

          #5
          Re: Mijn kweektentje is gereed!

          De manier waarop je nu zult afzuigen heten we passief. Er is dus geen inblaas die de frisse lucht in je tent brengt dmv een ventilator (=actief). Dit moet normaal voldoende zijn in jouw geval.
          Persoonlijk zou ik ze allemaal open laten. Hoe kleiner de opening waardoor wordt aangezogen hoe groter de storm in je hok. Ook krijgen je dames dan allemaal verse lucht (ipv bvb 1tje die recht voor de inlaat staat) wat ontontbeerlijk is voor een goeie groei.

          Grtz $iR
          sigpic

          Comment

          • Magnem
            Retired
            • Aug 2011
            • 11

            #6
            Re: Mijn kweektentje is gereed!

            En hoe zit dat dan met eventueel licht dat je tent binnenkomt, als je s'nachts je lampen laat branden en overdag de ''nacht'' nabootst? Dat lijkt me niet goed voor de ontwikkeling van bloeihormonen.

            Comment

            • Homegrown
              Retired
              • Jul 2009
              • 253

              #7
              Meeste gekochtte tenten zijn lichtdicht. Als dat niet zo is zou ik zelf even aannde slag gaan met folie. Kost minder dan ze 2 maanden op het dagtarief te laten draaien.

              Comment

              Bezig...