Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag mbt kweekruimte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag mbt kweekruimte

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik wil eigenlijk mn kweekkast verbouwen, heb laatst een Plug and Grow 250Watt bloei spaarlamp aangeschaft.
    Nu viel me vandaag eigenlijk pas op dat ik volgens mij al een prachtige kast heb.

    Ik heb een inloopkast van 105*105*200 cm waarin aanwezig zijn, tegelvloer, waterkraan, water afvoer,
    lucht van buiten aanvoer en afvoer door het dak naar buiten. (oorspronkelijk een wasmachine kast)

    Ik weet het niet zeker maar volgens mij moet dit toch wel een ideale kast zijn om in te kweken?
    Wat denken jullie?

    En zo ja, is dan mn 250w spaarlamp voldoende?

    Groetjes
    Last edited by Whitebud; 19 September 2011, 15:17. Reden: Typefoutje
    sigpic

    #2

    Comment


      #3
      Re: Vraag mbt kweekruimte

      Hey Xtreme,

      Dank je voor je antwoord. CV aftakken is eventueel wel mogelijk, in de ruimte er direct naast zit een radiator.
      Wat betreft de lampen, ik moet t wel een poosje op 1 keer 250 watt houden, meer kan ik op t moment niet betalen.

      Ik ga t eens eventjes laten bezinken en bedenken hoe ik de ruimte dan het beste kan gaan indelen.

      Groetjes
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Vraag mbt kweekruimte

        Je kan natuurlijk nu reeds rekening houden met de uitbreiding: afzuiger en filter afgestemd op 600 watt HPS. En cv aftakken is tegenwoordig ook makkelijk met Ce-Te koppelingen. Dat werkt veel gemakkelijker dan knelkoppelingen. Unicor koppelingen werken ook goed, alleen die speciale tang kost zo'n € 1500 en is nergens te huur.

        Comment


          #5
          Re: Vraag mbt kweekruimte

          Die cv is t probleem niet, ben zelf cv monteur geweest

          Maar wel een heel goed idee van je, ik hou dit zeer zeker in beraad.

          Thankss
          sigpic

          Comment


            #6
            Re: Vraag mbt kweekruimte

            400 watt of 600 watt dat gaat super met dit oppervlak.je zal wel een filter en afzuiger moeten kopen.filter kost iets van 60 pleuro,en de softbox afzuiger 500 cub iets van 125 pleuro,en 600 watt compleet iets van 80 pleuro.en met de 250 wattert kan je dan de eerste 10 dagen voorgroeien.

            Comment

            Bezig...
            X