Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Homebox lampies

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Homebox lampies

    Korting op 420shop
    goedenavond allemaal.

    ik zou effe een reactie willen hebben van de mede kwekertjes onder ons die lekker hun tentjes opgezet hebben in het washok!

    hetvolgende:
    heb voor me meid een homebox L, 1x1x2 kweektentje aangeschaft met een capaciteit van 420m3 afzuiger en een 480m3 filter.

    nou had ik nog van mijn eigen hokjes een 400watt voor dat meiske van me over en die er zodoende ingehangen (ik weet niks van tentjes ik ben van de gewone hokjes)

    mijn vraag is, er staan momenteel 9 plantjes in de tent onder een 400watt hps, temperatuur is gwn rond de 26/27 graden is het nou verstandig om er een 600watt in te flikkeren ?

    me meid wil opbrengst. ik weet dat er in totaal 16 bakjes van 11 liter in kunnen maar ze wou effe met 9 beginnen omdat het haar eerste kweekje is.

    ik weet dat een 600watt altijd beter is dan een 400 maar word het dan niet te warm??


    de afzuigers ect, zijn compatibel met 600watt systeem


    mensen vertel mij wat het beste is 400watt of 600 warm/koud?

    de tent staat op een goed geventileerde plek waar het nooit te koud word dus tjah..!
    Grow till the lights are out!

    #2
    Re: Homebox lampies

    Licht is gewicht dus 600 gaat echt wel meer op die oppervlak opleveren dan 400.

    400 wat belicht eigenlijk maar 0,8 m2 effectief

    600 wat belicht zoon 1 tot 1,2 m2 effectief


    wat betreft je warmte zal het met die afzuiging op volle toeren wel lukken nu de zomer voorbij is maar zal uittesten worden het is krab aan.

    Comment


      #3
      Re: Homebox lampies

      ja indd. heb je er ervaring mee? ik heb maar 9 stuks staan tog, lekker in het midden knus tegen elkaar.. vandaar dat de 0.8m2 tot zijn recht komt denk ik.. maarja ik wacht af Thx igg
      Grow till the lights are out!

      Comment


        #4
        Re: Homebox lampies

        voorgroeien onder 400 watt,zodat de temperatuur het liefts 25 graden is met de lamp aan,en dan in de bloei de 600 erop,en dan mag het rond de 28 graden worden.

        Comment


          #5
          Re: Homebox lampies

          oke bedankkt!!!!!
          Grow till the lights are out!

          Comment

          Bezig...
          X