het grote lampen topic?!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • anonymouse
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Sep 2011
    • 19

    #1

    het grote lampen topic?!

    Korting op 420shop
    vraagje, op welk tijdstip hebben jullie je lapjes staan? overdag of snachts? en warom!
    Grow till the lights are out!
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: het grote lampen topic?!

    22:00 uur aan 10:00 uur uit wegens de geringere tempschommeling en de nachtstroom.

    Comment

    • anonymouse
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Sep 2011
      • 19

      #3
      Re: het grote lampen topic?!

      soms zit je met een piek dal tarief te kijken, iemand op ingesteld ?

      ---------- Post added at 18:58 ---------- Previous post was at 18:57 ----------

      same shit here!
      Grow till the lights are out!

      Comment

      • Quattro
        Grower
        • Jan 2011
        • 669

        #4
        Re: het grote lampen topic?!

        Nee geen piek en dal tarief. Dat valt een beetje op met 2x600W Gewoon 1 tarief. Lampen staan aan tussen 1930 en 0730. Ook i.v.m. temperaturen.

        Gr Q

        Comment

        • moreweed
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 5939

          #5
          Re: het grote lampen topic?!

          mijn lamp gaat altijd tegelijkertijd aan als de zon op komt... best toevallig eigenlijk
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          Bezig...