Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

schuur buiten gebruiken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    schuur buiten gebruiken

    Korting op 420shop
    goede avond

    ik wil buiten in de schuur gaan beginnen hoe zit het met de luchttoevoer in de winter

    #2
    Re: schuur buiten gebruiken

    Hey,
    We've got a new member! > Stel je even voor in de Members Introduction Sectie a u b:
    member-introduction.html


    Hoe het met de luchttoevoer in de winter zit? Hetzelfde als in de zomer, herfst en lente. Je zult wel op de temperatuur moeten letten, maar dat heeft niks met de toevoer te maken. (Je zult iets van 'n kacheltje ofzo moeten gebruiken denk ik.

    Oja, het gebruik van interpunctie is wel handig.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: schuur buiten gebruiken

      Niet enkel de toevoer is noodzakelijk, de afvoer is het belangrijkste.
      Je kan ook voor passieve luchttoevoer kiezen. Is een stuk makkelijk.

      Dimmer + thermostaat doet wonderen. (Luchtafvoer, afzuiging)
      [attachment=0:2ce5rudg]davinfanthermo.jpg[/attachment:2ce5rudg]
      Davin DV 11 T Fancontroller +Thermostatdimmer

      Greetz,
      zion
      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: schuur buiten gebruiken

        volgens mij bedoelt ie hoe het zit in de winter als de luch kouder is , je kan net zoals ik doe een klein elektrisch kacheltje in de winter neer zetten om de temperatuur op pijl te houden moet je wel een regelbaar kacheltje hebben

        Comment


          #5
          Re: schuur buiten gebruiken

          De thermostaat zorgt ervoor dat de temperatuur niet gaat schommelen. In de winter moet je minder lucht afzuigen doordat je de warmte die je lampen afgeeft het best zo lang mogelijk in de schuur houdt. Om minder af te zuigen moet je de afzuiger minder hard laten draaien, dit doe je met behulp van een dimmer.

          Wanneer je lampen uit zijn, is de kans inderdaad groot dat je zal moeten bijverwarmen.

          Greetz,
          zion

          Comment


            #6
            Re: schuur buiten gebruiken

            ja precies maar een dimmer is zo is zo wel nodig en je zal wel de nodige ervaring opdoen met je instalatie bevoorbeeld als het buiten 10 graden is dat je afzuiger op 80 procent moeten zetten, dat leer je van zelf wel.
            en je moet het gewoon tussen de 20 28 graden proberen te houden , en snachts maximaal 5 -8 graden lager .

            Comment

            Bezig...
            X