Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beste lamp/kap voor hokje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beste lamp/kap voor hokje?

    Korting op 420shop
    hey iedereen,

    ik heb een ruimte van 1.75m op 1.2m met een max hoogte van 1.85 die met een boog naar beneden loopt naar de kanten. die kanten zijn 1.65 hoog. (2van de 4)

    heb al een paar kweekjes achter de rug met een 600w met een goedkope kap. draai rond de 450 gr per ronde.

    nu zou ik er graag meer uithalen (lees max uit de oppervlakte die ik heb) en daarom vraag ik jullie hulp. wat lijkt de beste oplossing?

    1: 2de lamp met goedkope kap van 600w bijhangen (te veel voor kleine plek? geen controle over klimaat + te laag))
    2: veranderen naar 2x 400w (heb schrik dat het niet zo'n groot verschil in opbrengst gaat zijn. meer toppen maar minder groot?)
    3:1x 600w adjust-a-wing met spreader zetten. (volgens de site zou dit goed moeten zijn voor mijn afmetingen, maar zou dit ook meer opbrengst met zich meebrengen?)
    4:iets anders
    5: ga terug naar start, u onvangt geen geld

    sorry voor de vragen en al bedankt voor de tijd.

    mvg,
    Pottytrainer

    #2
    Re: beste lamp/kap voor hokje?

    parabolic.jpg
    Zoiets ?

    Gewoon een 600W erbij hangen is de simpelste oplossing natuurlijk.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: beste lamp/kap voor hokje?

      gewoon 600 wattert erbij hangen,dan moet wel je afzuiger minimaal 1000 cub zijn.de groei periode gewoon met een lamp blijven doen.

      Comment


        #4
        Re: beste lamp/kap voor hokje?

        bedankt voor de reacties.
        dacht al zoiets. een dezer dagen eens bij alien binnespringen achter een extra set en nieuwe afzuiging.
        thanx

        mvg,
        Pottytrainer

        Comment

        Bezig...
        X