plantje voor de lol

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tipdraaier
    Retired
    • Oct 2011
    • 11

    #1

    plantje voor de lol

    Korting op 420shop
    Dag beste smokers !

    ik heb week of 2geleden naar een kruidentuin geweest, en daar hadden ze cannabis staan .natuurlijk waren het al mannetjes.
    ik heb wat zaadjes mee genomen en daarvan heb ik 1zaadje in een bloempot gestoken. deze is al uit gekomen en wil dit klein plantje tot een grote plant laten groeien . Nu zit deze in een aquarium met een tl lamp en een warmte mat voor reptielen, dus is het daarin redelijk warm.
    het plantje groeit er rap en hopelijk is het een vrouwtje. als de plant groter word gaat de plant uit de aquarium en komt deze normaal gezien op mijn kamer ofzo...
    fotos komen morgen !
  • tipdraaier
    Retired
    • Oct 2011
    • 11

    #2
    Re: plantje voor de lol

    vandaag 2potjes bij gezet , dus in totaal 3 potten.
    hier foto's:
    HPIM0266[1].jpgHPIM0260[1].jpgHPIM0262[1].jpg

    Comment

    • fender
      Retired
      • Nov 2010
      • 375

      #3
      Re: plantje voor de lol

      De volgende vraag is of ie uit soort is of niet

      Comment

      • Xtreme
        Banned
        • Jul 2009
        • 4271

        #4
        Re: plantje voor de lol

        Oorspronkelijk geplaatst door tipdraaier
        Dag beste smokers !

        ik heb week of 2geleden naar een kruidentuin geweest, en daar hadden ze cannabis staan .natuurlijk waren het al mannetjes.
        ik heb wat zaadjes mee genomen en daarvan heb ik 1zaadje in een bloempot gestoken. deze is al uit gekomen en wil dit klein plantje tot een grote plant laten groeien . Nu zit deze in een aquarium met een tl lamp en een warmte mat voor reptielen, dus is het daarin redelijk warm.
        het plantje groeit er rap en hopelijk is het een vrouwtje. als de plant groter word gaat de plant uit de aquarium en komt deze normaal gezien op mijn kamer ofzo...
        fotos komen morgen !
        Zaden van mannetjes?

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: plantje voor de lol

          In een openbare kruidentuin zullen ze best hennep hebben staan.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • tipdraaier
            Retired
            • Oct 2011
            • 11

            #6
            Re: plantje voor de lol

            ja, het is waar hoor. Geloof je me niet ?

            Comment

            • tipdraaier
              Retired
              • Oct 2011
              • 11

              #7
              Re: plantje voor de lol

              nieuwe update van het plantje:
              Naamloos1.pngNaamloos.pngNaamloos2.png

              Comment

              • tipdraaier
                Retired
                • Oct 2011
                • 11

                #8
                Re: plantje voor de lol

                ondertussen zijn er al die plantjes geschoten.

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #9
                  Re: plantje voor de lol

                  Proficiat met de geboorte.

                  Comment

                  • tipdraaier
                    Retired
                    • Oct 2011
                    • 11

                    #10
                    Re: plantje voor de lol

                    haha, dankje !

                    Comment

                    • tipdraaier
                      Retired
                      • Oct 2011
                      • 11

                      #11
                      Re: plantje voor de lol

                      Zie hier :

                      weed.png

                      Comment

                      • tipdraaier
                        Retired
                        • Oct 2011
                        • 11

                        #12
                        Re: plantje voor de lol

                        Ben er achter gekomen dat het hennep is

                        Comment

                        • monty
                          Banned
                          • May 2009
                          • 11215

                          #13
                          Re: plantje voor de lol

                          Zoals qnq je reeds zij in post 5

                          Comment

                          Bezig...