Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginners-overdenkingen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Beginners-overdenkingen

de man van de waanzinnig mooie jaren 30 kweekzolder grote fan van dat project!

zelf bouwen is geweldig, alles precies volgens eigen wensen enzo..heerlijk. Had ik maar wat binnenruimte beschikbaar
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ja dat topic had ik een paar dagen geleden al eens helemaal doorgelezen. Ongelofelijk.
      Helaas hangt bij mij mijn ketel op zolder.

Comment

hoezo helaas ? daar moeten ze toch niet wekelijks bij ofwel ?
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Als de CV-ketel op zolder is geplaatst kun je de zolder splitsen door middel van een wand zodat een cv-monteur gewoon bij de ketel kan. Hij heeft niets te zoeken in een andere ruimte op zolder die is afgesloten met een deur. Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat er niets van te merken is ... Daarom is het wel handig om deze wand goed te isoleren en de deur ook ..., en beter geen luchtinlaten in deze wand maken. Als er voldoende hoogte is op zolder kun je achter de wand één of twee tentjes plaatsen. Omdat ik het leuk vind om zelf dingen te bouwen was de bouw-klus niet vervelend maar het duurde wel véél langer dan gedacht. Als je snel van start wil is een tent dus ideaal.

Succes

Comment

Bezig...
          X