klein of groter?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • k dhafi
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2011
    • 27

    #1

    klein of groter?

    Korting op 420shop
    stel dat je in een ruimte van pakweg 5M x 5m en 3m hoog, één plant pal in het midden zou zetten, HPS 400w optimaal erboven, verder ideale groeimstandigheden ....., of hetzelfde verhaal maar dan een ruimte van 1M x 1M, 3m hoog, krijg je dan +/- identieke planten of zal er een duidelijk verschil te merken zijn?
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

    #2
    Re: klein of groter?

    de grootste ruimte zou in de zomer beter draaien,de kleinste in de winter.

    Comment

    • k dhafi
      Senior Stoner
      Member
      • Oct 2011
      • 27

      #3
      Re: klein of groter?

      ik lees vaak over temperaturen die moeilijk te handhaven zijn, is je ruimte vergroten of desgevallend verkleinen dan geen optie
      om dit euvel op te lossen indien je "infrastructuur" dat toelaat?

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: klein of groter?

        In het kleinste hok/tent zul je, als je het klimaat net zo optimaal kunt houden als in de grote kamer, meer oogsten.
        Door de reflecterende wanden heb je een veel effectievere belichting.
        De geurcontrole is misschien ook makkelijker, want je moet wel via een filter ergens uitblazen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...