Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In de bloei onder de zonnebank?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Het lichtspectrum van zonnebanken is totaal waardeloos voor ons geliefd kruidje te laten groeien.

    Grtz

    Comment


      #17
      ja en dan komt toch als je hem open doet licht van de zijkant? en licht van onder greetz
      Schutto In tha house

      Comment


        #18
        ik heb ook zo een oudere zonnebank die slechts langs vanboven licht geeft, ze word toch niet meer gebruikt dus kan het juist goedkoper zijn? tl lampjes der in en keer proberen

        Comment


          #19
          zonne bank aan is duur
          God was never on your side..

          Comment


            #20
            duur? ik heb zo een zonnehemel, dus een zonne bank maar 1 kant voor boven u bed te schuiven, in 2dehands kost da iets van een 100 euro

            Comment


              #21
              zonnebank aan is duur, dus als hij aanstaat, en niet de aanschaf
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #22
                maar werkt het: nee vriend van mij deed het ook; plantje dood
                SPaCeCaKe

                Comment


                  #23
                  Verkeerde spectrum dat het geeft om de plant gedurende de hele cyclus te belichten. Al heeft het naar't schijnt wel een 'ziektevoorkomende' werking, dat uv-licht namelijk. Dient om ziektes wat tegen te gaan.

                  Comment


                    #24
                    Heb eens gehoord als je met meeldauw op je planten zit, elke dag een kwartiertje onder een zonnebank laten staan en de meeldauw verdwijnt...
                    Misschien toch waar als Jona ook zegt dat het zou helpen tegen ziektes...

                    Comment


                      #25
                      De meeldauw is op z'n retour. De zonnebankbehandeling heeft de planten goed gedaan. Er is geen meeldauwHPS.
                      Bron

                      Klopt!

                      Greetz,
                      zion

                      Comment


                        #26
                        goed om te weten toch...
                        ______Grtz______
                        ---Canna_Loop---
                        _______________

                        Comment


                          #27
                          Kan je ook gewoon zo'n lamp in je 400W fitting steken? Gewoon dat ie dan UV-licht uitstraalt ipv gewoon 'bloeilicht'. Lijkt me de ideale manier voor veel mensen om eens van die meeldauw verlost te geraken

                          Comment

                          Bezig...
                          X