Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is deze zowel voor groei als bloei?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is deze zowel voor groei als bloei?

    Korting op 420shop
    Hallo mensen,
    Ik ga een klein kweekkastje bouwen waar 3x Big bang( greenhouse) inkomt te staan. maar ik heb nu een vraag.
    Is 400W genoeg voor drie?
    Ik zat te denken aan de son-t-pia. Is dat zowel een groei als bloei lamp?

    Met vriendelijke groet, Toine vos

    #2
    Re: Is deze zowel voor groei als bloei?

    yo toine,

    Hoe groot is da kastje?
    400 w voor 3 plantjes, waarom niet heb ook een 400 watter en bij mij staan er nu 3 grote 2 kleine en een deel stekjes onder 1 lamp in een kotje van 120x120x200.

    Vergeet niet licht= gewicht, 400watt = 400 gr in theorie,( over heel de oogst niet per plant he ) heb je de helft dan mag je toch al gelukkig zijn vind ik.
    En die son-t-pia is dacht ik enkel voor de groei, heb ook maar 1 lamp die doet het goed in de groei als in de bloei.
    Hopelijk ben je een klein beetje geholpen.

    Greet

    Comment


      #3
      Re: Is deze zowel voor groei als bloei?

      yo man,

      bedankt voor het helpen, maar me pa zegt dat ik het maar met een 250W son-t-pia moet doen, is dat ook goed genoeg? Mijn hokje word denk ik, 2bij1 en 2 meter hoog. zou dat goed zijn voor 3 Big bangs in 20L potten?

      Comment


        #4
        Re: Is deze zowel voor groei als bloei?

        Denk da wel, ben ook geen expert. Maar of het nu een 400, 600 of 250 watt gaat als je plantjes maar goed genoeg belicht worden.

        Greet

        Comment


          #5
          Re: Is deze zowel voor groei als bloei?

          heb ook een kast van 1.30 bij 1,30 en 2 meter hoog en heb er een 600 watt lamp ingehangen, ik denk dat ik er 5 planten en ongeveer 1,50 hoog laat groeien.

          Comment

          Bezig...
          X