Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorbeeld Voor Starters

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voorbeeld Voor Starters

    Korting op 420shop
    Last edited by bobo; 20 October 2009, 01:43.

    #2
    Re: Voorbeeld Voor Starters

    hoeveel plantjes zou je hier ongeveer mee kunnen kweken? en hoe groot zou de kast moeten zijn?

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Voorbeeld Voor Starters

        maar hoe hoog moet de kast dan zijn?

        Comment


          #5
          Re: Voorbeeld Voor Starters

          voor een 400 watter word aangeraden een kast van 100cm op 100cm op 180cm hoog

          je kan van hoogte nog hoger gaan of maar lager dan 160cm zou ik persoonlijk niet gaan, geloof me bespaar u die ellende

          grtz
          a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

          Comment


            #6
            Re: Voorbeeld Voor Starters

            hoeveel plantjes kun je dan kwijt op 1m2 met maximale opbrengst? want 25 lijkt heel veel voor 1m2. hoeveel ruimte moet je ongeveer reserveren per wietplant van bv santa maria?

            Comment


              #7
              Re: Voorbeeld Voor Starters

              je kunt er zoveel zetten als je wil maar opbrengst is daarvoor niet hoger,

              ik heb/had er 13 staan op 1m5 en vond dit al wat veel, minder plaats, minder overzicht

              liever wat minder in grotere potten en grotere boompjes


              grtz

              Comment


                #8
                Re: Voorbeeld Voor Starters

                ik mijn plantje in een kas staan en een warmtelamp erboven gehangen en is pokon ook goeie voeding voor het plantje en het is afgedekt met groot plasticbubbeltjes papier. hij is wel al een keer uit de kroon getrokken en nu is de vraag zal het plantje nog groeien.

                Comment


                  #9
                  Re: Voorbeeld Voor Starters

                  Warmte lamp is niet goed om cannabis onder te telen, is het nog een zaailing omdat je het afdekt met die plastiek ?
                  Wat bedoel je met kroon ?

                  Ik veronderstel dat Pokon goede voeding heeft aan hun site te zien, dus dat zit wel goed. Je bent wel beter af met specifieke cannabis voeding.

                  Grtz

                  Comment

                  Bezig...
                  X