Mijn vrouw haar zonnehemel? Bruikbaar?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • RollUp
    replied
    Re: Mijn vrouw haar zonnehemel? Bruikbaar?

    Ik zou bij een bouwmarkt een straalkacheltje kopen, opzich niet al te duur. Zorgen dat je de kleintjes een beetje afschermt zodat de warme lucht kan blijven hangen. 4 graden gaat een lastige worden

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Re: Mijn vrouw haar zonnehemel? Bruikbaar?

    Vier graden ga je niet naar 20 brengen zonder verwarming.
    Zou het nog een paar maandjes uitstellen tot we aan de 15+ graden zitten of een flinke houtkachel in die keet zetten.

    Leave a comment:


  • belladonna
    replied
    Re: Mijn vrouw haar zonnehemel? Bruikbaar?

    Tempex platen om je zonnen bank heen zetten

    Leave a comment:


  • kizmyazz
    replied
    Re: Mijn vrouw haar zonnehemel? Bruikbaar?

    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
    Ja warmte is zeer belangrijk misschien kan je deel van je garage afschermen om zo wat warmte van de zonnen bank te behouden.
    Of islolatie er om heen zetten

    groetjes
    Dat heb ik ondertussen gedaan in deze koude! Dat scheelt idd enkele graden maar ik blijf steken rond 4 graden. Veel te koud!
    Zelfs onder de bank is het maar 12 graden.

    Leave a comment:


  • WeedoHolic
    replied
    Re: Mijn vrouw haar zonnehemel? Bruikbaar?

    OKeej OKeej, ik wou al zeggen

    Maar een afzuiger + filter zou ik toch wel overwegen als ik jou was.
    Een afzuiger heeft trouwens meerdere functies; verse lucht aan- of afvoeren, temperatuur regelen.
    Laatste, maar zeker niet de minste is het neutraliseren van de weedlucht.

    Dus wil je bezoek van oom Agent met z'n kornuiten, of misschien toch maar niet? 'T is aan jou dude.
    Of je moet zelf een copper zijn, dan zou ik lekker mijn centen op zak houden

    Peace up!

    Leave a comment:


  • belladonna
    replied
    Re: Mijn vrouw haar zonnehemel? Bruikbaar?

    Ja warmte is zeer belangrijk misschien kan je deel van je garage afschermen om zo wat warmte van de zonnen bank te behouden.
    Of islolatie er om heen zetten

    groetjes

    Leave a comment:


  • kizmyazz
    replied
    Re: Mijn vrouw haar zonnehemel? Bruikbaar?

    Oorspronkelijk geplaatst door WeedoHolic
    Of crack, verkrijgbaar bij de plaatselijke grote, bonkige neger met veel gouden kettingen on z'n nek

    Nou een serieuze vraag; Verwacht je echt dat valium stressende planten zou kalmeren? Of had je dat ergens gelezen?
    Mij lijkt dat medicijnen in de eerste instantie zijn ontwikkeld voor mensen; oftewel voor dierlijke cellen. (in de biologie bestaat namelijk niet iets als 'menselijk, dierlijk, plantaardig' , maar alleen dierlijk en plantaardig)
    Daarin tegen, als onze planten ziek zijn zijn daar ook medicijnen voor, maar deze zijn gericht op plantaardige cellen.
    Dus 't lijkt me niet zo snugger om medicijnen bij de apotheek te scoren om daar vervolgens je planten mee te drogeren.
    Overigens denk ik dat je zelf niet zo snel plantenvoeding o.i.d to je zou nuttigen als je honger hebt

    Als je 't 100% lichtdicht wil houden; koop een tent of draai een kweekkast in elkaar.
    En vergeet niet; als je serieus wil kweken kan je niet voor een dubbeltje op de eerste plaats staan.
    Ik heb net ook al mijn kweekmeuk bij elkaar en in totaal was ik bijna 0.7K kwijt op basis van een 400watt HPS.

    Verder veel succes met je kweek dude!

    Ow yeah, i refuse to kiz ur azz
    Neen, die valium was een grapje. Omdat ik al zoveel heb gelezen dat die plantjes zoveel stress kunnen hebben ... echte stresskippen!

    Ik heb een hele garage tot mijn beschikking, qua licht wel echt pikdonker.

    Tot nu heb ik buiten gekweekt, vorige ronde half binnen / half buiten. Wel niet meer te doen, alle dagen planten van 2 meter binnen en buiten sleuren.
    Daarom wil ik nu enkel binnenkweekje gaan doen, en een paar plantjes uitplanten in de tuin.

    Nog een reden: papaya zaadjes gekocht, dus weet ik niet of er kerels bij zijn. Die gaan dus onder de zonnehemel om zo snel mogelijk het mannenvolk te kunnen slachten.

    En een tent moet niet, dan heb ik ook geen gedoe met afzuiging. Enkel de temperatuur baart me wat zorgen, en dan meest de koude. De nieuwe meisjes hebben graag warme voetjes heb ik her en der gelezen, dus heb ik ook maar wat warmtesnoer gekocht.

    You're right, you shouldn't!

    Leave a comment:


  • tumble trimmert
    replied
    Re: Mijn vrouw haar zonnehemel? Bruikbaar?

    Topviagra m.gifen als ze gestrest zijn krijgen ze gewoon een pametje

    Leave a comment:


  • WeedoHolic
    replied
    Re: Mijn vrouw haar zonnehemel? Bruikbaar?

    Of crack, verkrijgbaar bij de plaatselijke grote, bonkige neger met veel gouden kettingen on z'n nek

    Nou een serieuze vraag; Verwacht je echt dat valium stressende planten zou kalmeren? Of had je dat ergens gelezen?
    Mij lijkt dat medicijnen in de eerste instantie zijn ontwikkeld voor mensen; oftewel voor dierlijke cellen. (in de biologie bestaat namelijk niet iets als 'menselijk, dierlijk, plantaardig' , maar alleen dierlijk en plantaardig)
    Daarin tegen, als onze planten ziek zijn zijn daar ook medicijnen voor, maar deze zijn gericht op plantaardige cellen.
    Dus 't lijkt me niet zo snugger om medicijnen bij de apotheek te scoren om daar vervolgens je planten mee te drogeren.
    Overigens denk ik dat je zelf niet zo snel plantenvoeding o.i.d to je zou nuttigen als je honger hebt

    Als je 't 100% lichtdicht wil houden; koop een tent of draai een kweekkast in elkaar.
    En vergeet niet; als je serieus wil kweken kan je niet voor een dubbeltje op de eerste plaats staan.
    Ik heb net ook al mijn kweekmeuk bij elkaar en in totaal was ik bijna 0.7K kwijt op basis van een 400watt HPS.

    Verder veel succes met je kweek dude!

    Ow yeah, i refuse to kiz ur azz

    Leave a comment:


  • kizmyazz
    replied
    Re: Mijn vrouw haar zonnehemel? Bruikbaar?

    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
    Neem zelf ook even een valium
    Ook een prima tip, dank u wel.

    Leave a comment:


  • belladonna
    replied
    Re: Mijn vrouw haar zonnehemel? Bruikbaar?

    Neem zelf ook even een valium

    Leave a comment:


  • kizmyazz
    replied
    Re: Mijn vrouw haar zonnehemel? Bruikbaar?

    Oorspronkelijk geplaatst door Ventje
    Ik heb zo'n systeem met 12 lampen , werkt perfect voor zaden voor groeie en stekke trekke
    Ik heb er een met een in hoogte verstelbaare vloer in 3 delen voor ongelijke groei
    Mega veel energie valt wel mee maar wel mega veel kiemplanten of stekken te gelijk groeien , ik gebruik alleen cool-white om mee te groeie , bloeie gebeurt ergens anders


    Ajo
    Ventje
    Weer een prima tip, die verstelbare vloer! Dat ga ik dus ook doen!
    Stekken moet ik nog wat bijschaven, bij mij worden ze altijd rot ...

    Zaadjes heb ik nog liggen, die gaan zo meteen onder natte keukenrol om te kiemen. Ik hoop nu daarvan eens mega veel stekken te kunnen maken.

    En bloeien ga ik ook in een andere kamer doen, met HPS. 2 x 600W ga ik bestellen. In de andere kamer heb ik ook een schouw, zo heb ik geen last van geurtjes.

    Dank voor de tip!

    ---------- Post added at 23:13 ---------- Previous post was at 23:05 ----------

    Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert
    met een 600 watt sont plus hps kan je zowel groeien als bloeien,door het licht tekort zullen je plantjes nu erg gestrekt en gestest zijn.koop nieuwe zaadjes,en lichtmix en een 600 of 400 watt lamp,dan hou je wat te roken over.de 600 wattert compleet,dus kap lamp en vsa zijn in nederland in de aanbieding vaak rond de 80 pleuro.denk dat nieuwe buizen voor je zonnebank veel duurder zijn.voorgroeien kan op 18 uur of op 24 uur,van 16 uur krijgen ze ook stress.je moet ze wel in een lichtdicht hok tent of kamer zetten,want 6 uur donker en in de bloei 12 uur donker,moet ook echt donker zijn,want je raad het al dan krijgen ze stress
    Pikdonker zal het zijn! 16 uur was mijn foutje.
    Als ze nu nog veel gaan stressen, gooi ik er een valium bij!
    Ben volop aan de surf om de lampen te vinden, ik wil ze wel ergens zelf gaan halen.

    Thanks!

    Leave a comment:


  • Ventje
    replied
    Re: Mijn vrouw haar zonnehemel? Bruikbaar?

    Ik heb zo'n systeem met 12 lampen , werkt perfect voor zaden voor groeie en stekke trekke
    Ik heb er een met een in hoogte verstelbaare vloer in 3 delen voor ongelijke groei
    Mega veel energie valt wel mee maar wel mega veel kiemplanten of stekken te gelijk groeien , ik gebruik alleen cool-white om mee te groeie , bloeie gebeurt ergens anders


    Ajo
    Ventje

    Leave a comment:


  • belladonna
    replied
    Re: Mijn vrouw haar zonnehemel? Bruikbaar?

    Een zonne bank vreet mega vel energie dat gaat je geld kosten

    Leave a comment:


  • tumble trimmert
    replied
    Re: Mijn vrouw haar zonnehemel? Bruikbaar?

    met een 600 watt sont plus hps kan je zowel groeien als bloeien,door het licht tekort zullen je plantjes nu erg gestrekt en gestest zijn.koop nieuwe zaadjes,en lichtmix en een 600 of 400 watt lamp,dan hou je wat te roken over.de 600 wattert compleet,dus kap lamp en vsa zijn in nederland in de aanbieding vaak rond de 80 pleuro.denk dat nieuwe buizen voor je zonnebank veel duurder zijn.voorgroeien kan op 18 uur of op 24 uur,van 16 uur krijgen ze ook stress.je moet ze wel in een lichtdicht hok tent of kamer zetten,want 6 uur donker en in de bloei 12 uur donker,moet ook echt donker zijn,want je raad het al dan krijgen ze stress

    Leave a comment:

Bezig...