dit is mijn kleine verzorgings ruimte :P graag op of aanmerk

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sxrax
    Retired
    • Oct 2008
    • 15

    #1

    dit is mijn kleine verzorgings ruimte :P graag op of aanmerk

    Korting op 420shop
    me ruimte heb ik opgebouwd door de dakspanten van het huis te gebruiken eerst grondframe gemaakt toen de balken omhoog elke hoek en dan om de 30 cm balkje omhoog gipsplaten tegenaangeschroeft de kieren afgekit binnen en buiten grotere openingen afgepurt de volgende stap was gaten te maken in de gipsplaten voor de kabels en afzuiging aan de buiten kant de lachtaanvoor gemonteerd en mooi afgekit de volgende stap was het zeil vastgeniet op op het frame toen dat gedaan was hebben we op de grond reflecterend noppenfolie gelegd de haken in de balkengedraaid de temp meter voor de ven vast gemaakt de lampen opgehangen koolstoffilter neer gezet toen zijn we het vijverzeil in de bak gemaakt en de bak in de ruimte gezet en de plaat voor het dakraampie met de luchtafvoer slang toen alles getest
    Attached Files
  • sxrax
    Retired
    • Oct 2008
    • 15

    #2
    Re: dit is mijn kleine verzorgings ruimte graag op of aanmerk

    nog een paar pics
    Attached Files

    Comment

    • markster
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2151

      #3
      Re: dit is mijn kleine verzorgings ruimte graag op of aanmerk

      mooi hokje! ik zie daar een fles staan met ferro is dat ijzer? hoezo voeg je dat toe?

      Comment

      • Weedy
        Ultra Grower
        420 MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2248

        #4
        Re: dit is mijn kleine verzorgings ruimte graag

        Voor wat ik kan zien, ziet het er aardig uit!

        Kun je voortaan misschien aan interpunctie denken, dus het gebruik van komma,s punten e.d. (Lees wat makkelijker)
        Last edited by bobo; 8 November 2008, 23:52.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment

        • sxrax
          Retired
          • Oct 2008
          • 15

          #5
          Re: dit is mijn kleine verzorgings ruimte graag

          Oorspronkelijk geplaatst door markster
          mooi hokje! ik zie daar een fles staan met ferro is dat ijzer? hoezo voeg je dat toe?
          ferro geef ik erbij als xtra wortel stimolator en die zorgt er ook voor dat er een snellere wortel vertering is van de oude wortelresten.
          die voeg je gewoon bij je water met rhizotonic.
          wel meten of je de juiste ph heb anders verbranden je wortels.

          Gelieve niet te dubbelposten,gebruik de Edit functie-S-"

          Oorspronkelijk geplaatst door Weedy
          Voor wat ik kan zien, ziet het er aardig uit!

          Kun je voortaan misschien aan interpunctie denken, dus het gebruik van komma,s punten e.d. (Lees wat makkelijker)
          bedankt , ja ik zal er op gaan letten
          Last edited by bobo; 8 November 2008, 23:52.

          Comment

          • markster
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2151

            #6
            Re: dit is mijn kleine verzorgings ruimte graag op of aanmerk

            ow dus een soort van enzymen wat je oud wortel materiaal afbreekt ,ik dacht al ijzerchelaat dat heb je normaal gesproken niet nodig.maar ik volg je mazzel

            Comment

            • sxrax
              Retired
              • Oct 2008
              • 15

              #7
              Re: dit is mijn kleine verzorgings ruimte graag op of aanmerk

              "Verkeerd gebruik van de quote functie, lees dit topic-S-"
              jup ze gaven me het advies om deze spullen in te slaan: ferro enzym plus, rhizotonic wortel smtimolator met visemulsie, terra bloom va plagron voor de dagelijkse verzorging en green sensation top activator van plagron.
              meer had ik niet nodig zeiden ze
              greetz

              Comment

              • markster
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2151

                #8
                Re: dit is mijn kleine verzorgings ruimte graag op of aanmerk

                ja daar kom je een heel eind mee

                Comment

                • Smokey
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2007
                  • 2488

                  #9
                  Re: dit is mijn kleine verzorgings ruimte graag op of aanmerk

                  Ziet er erg mooi en netjes uit .

                  Heb je btw een pm gestuurd met daarin een link die uitlegt hoe je de quote functie moet gebruiken. Ook kan je de Edit functie gebruiken als je nog iets vergeten te zeggen bent, anders staan er 2-3 post van je achter elkaar in geen 5 min tijd. (Dubbelposten)

                  Alvast bedankt

                  Peace

                  Comment

                  • leo
                    Retired
                    • May 2008
                    • 659

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Weedy
                    Voor wat ik kan zien, ziet het er aardig uit!

                    Kun je voortaan misschien aan interpunctie denken, dus het gebruik van komma,s punten e.d. (Lees wat makkelijker)


                    KOMMA'S als je het nodig vind op te vallen gebruik het dan zelf ook goed.

                    Comment

                    • sxrax
                      Retired
                      • Oct 2008
                      • 15

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                      Ziet er erg mooi en netjes uit .

                      Heb je btw een pm gestuurd met daarin een link die uitlegt hoe je de quote functie moet gebruiken. Ook kan je de Edit functie gebruiken als je nog iets vergeten te zeggen bent, anders staan er 2-3 post van je achter elkaar in geen 5 min tijd. (Dubbelposten)

                      Alvast bedankt

                      Peace
                      de link doet ut niet meer

                      Comment

                      • Sammy
                        Son of the Bong
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2008
                        • 417

                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door leo28
                        KOMMA'S als je het nodig vind op te vallen gebruik het dan zelf ook goed.
                        Weedy had het eerst juist kleiner lettertype gedaan (8 ofzo) maar door het overplaatsen van het forum is het van klein, naar veel te groot gegaan... En ik denk dat die ' ook is veranderd in , door het overplaatsen...

                        Comment

                        • hobbyist
                          Banned
                          • Oct 2008
                          • 605

                          #13
                          respect.. ziet er alemaal zeer netjes uit

                          Comment

                          • Jona
                            Retired
                            • Jun 2008
                            • 2797

                            #14
                            Ben beetje jaloers op je doe-het-zelf-skills! Ziet er puik uit hoor, maar dat weet je zelf ook wel . Ben wat te lui en onkundig om het zelf te doen (ook qua lawaaiproductie tijdens het maken van zo'n installatie heb ik niet echt veel mogelijkheden). Heb me dan maar een tent van 1mx1mx2m gekocht. Ik stel die morgen op, ziet er best wel simpel uit en zal ook wel goed zijn werk doen denk ik.
                            Ik vroeg met trouwens af wat het hele boeltje kostte van je? Qua materialen enzo dan.
                            Wat is je oppervlakte?
                            Veel succes met je kweek enzo

                            Greetzzz

                            Jona

                            Comment

                            • sxrax
                              Retired
                              • Oct 2008
                              • 15

                              #15
                              hey jona bedankt voor je compliment! kwa lawaai valt het egt wel mee. het grotere probleem was om alles binnen te krijgen zonder dat de buren argwaan kregen maar, dat is uiteindelijk tog gelukt. alles heeft me in totaal 1100 euro gekost schat ik en me oppervlakte is ff uit me hoofd 275x245 en ik heb een schuin dak dus het hoogste punt is 3 mtr ong. en het laagste 1,75.
                              greetz

                              Comment

                              Bezig...