Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te Warm in DR120+400Watt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Te Warm in DR120+400Watt

    Korting op 420shop
    Heeey ik heb al paar keer een test ronde gedaan om even alles goed te zien werken, alleen de tent blijft bven de 30 graden hangen met bevochtiger volle gang ende afzuiging ook vol. Er staan op het moment geen planten in, zoals ik al zei dit was een test ronde. Hoe zou ik eventueel de tent rond de 21-22G met licht aan en 18-20 met licht uit?

    Afzuiging = 225m3

    bij deze alvast bedankt.

    #2
    Re: Te Warm in DR120+400Watt

    Je zou met het licht aan lucht van buiten je tent in kunnen zuigen, een Cooltube is nog een optie.

    Je luchtbevochtiger hoeft maar tot 70% lv, scheeld ook weer iest...


    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: Te Warm in DR120+400Watt

      afzuiging is ook wel minimaal al zeg ik het zelf. 250m3 is toch wel gewenst. Maar wanneer je er planten in zet zal de temperatuur ook iets dalen.

      Je DR heeft boven drie grote gaten en onder nog twee. Wat je kan doen is 4 stukken slang van 1 meter in deze gaten doen en een panty over de inlaat van de slang trekken. Zo trek je meer frisse lucht de tent in en doordat de slang in een bocht gehangen kan worden blijft het licht buiten de tent.

      Gr Q

      Comment


        #4
        Re: Te Warm in DR120+400Watt

        Denk dat die afzuiger inderdaad aan de krappe kant is.
        Zelf ben ik ook nieuw in dit gebeuren, en heb ook een DS120 met een 400 watt lamp.

        Nu, net een klein halfuurtje terug ben ik begon ik te proefdraaien met zaailingen meteen op 12/12 om te kijken hoe en wat. Hiermee bedoel ik de temperatuur en LV.
        Overigens heb ik een 750m3 softbox in mijn tent hangen.
        Ik laat je nog wel weten hoe 't hier loopt
        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

        Comment


          #5
          Re: Te Warm in DR120+400Watt

          ik heb een dr90 en een 400watt en ik krijg mijn tent(voorlopig) niet warmer dan 24graden en mijn afzuiger is ook 225kuub
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

          Comment


            #6
            Re: Te Warm in DR120+400Watt

            @peace als die temp zo blijft en ni te hard daalt in de nacht zit je goed!
            @rogue je lucht van buiten proberen te halen is momenteel wel een optie, anders van gekoelde ruimte inzuigen, als je vanonder meerdere gaten hebt kan je ook is probere om daar ook een afzuig op te zetten, mss je kap ook te breed om de warmte te laten stijgen, die blijft dan onder de reflec hangen en graakt niet tot aan je afzuigopening...

            Comment


              #7
              Re: Te Warm in DR120+400Watt

              Yep, Kevin heeft de wasmachine gewonnen.
              Oude en nieuwe lucht moeten uit aparte vertrekken.
              Je uitblaas en inblaas in dezelfde kamer geeft temperatuurproblemen.
              Dan lukt het best met die 225m3.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Wil je blowen, moet je het zelf growen

                    Comment

                    Bezig...
                    X