Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag luchtinlaat/afvoer nieuwe ruimte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag luchtinlaat/afvoer nieuwe ruimte

    Korting op 420shop
    Dag luitjes,
    Heb een slaapkamer over waar ik plantjes wil neerzetten...enige is dat er maar een deur / raam naar buiten is en ik echt wel actieve aan- en afvoer moet hebben! Iemand enig idee hoe ik dit goed kan oplossen? Zijn zeg maar twee klapdeuren naar buiten, waarvan er eentje ook nog kan kantelen. Kan ik er bijv een plaat hout voorzetten en daar boven en onder een gat in maken voor respectievelijk aan en afvoer, of gaat dat niet werken?? Geen probleem dat mensen het zien want er zitten panelen aan de buitenkant die dicht kunnen. Bedankt!!

    #2
    Re: Vraag luchtinlaat/afvoer nieuwe ruimte

    belangrijkste is je uitblaas,anders warmt je kamer te veel op.je kunt dus de deur van de kamer waarin je kweekt,op een kiertje laten staan,de afzuiger in tent of hok zorgt dan vanzelf dat het een klein beetje gaat tochten,voordeel in de winter zelfs met meerdere lampen gaat dit goed.wil je toch een actieve in en uitblaas<vrieslucht in blazen is geen goed idee>.maak dan je uitblaas boven aan,en je inblaas onder,en zover weg mogelijk van de uitblaas,anders zuig je de warme lucht weer binnen.

    Comment


      #3
      Re: Vraag luchtinlaat/afvoer nieuwe ruimte

      Ik zit ook met een tentje in mijn kamer.
      Hier heb ik en raampje open staan en daar meteen de slang van de inlaat bij gehangen.
      Werkt prima zo, airflow zat
      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

      Comment


        #4
        Re: Vraag luchtinlaat/afvoer nieuwe ruimte

        Ik ga het gewoon maar proberen...sowieso maar inderdaad met de deur op een kier, bedankt!

        Comment


          #5
          Re: Vraag luchtinlaat/afvoer nieuwe ruimte

          Maakt in principe niet zo veel verschil...

          Comment

          Bezig...
          X