een licht vraagje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • disjointdiego
    Retired
    • Mar 2012
    • 3

    #1

    een licht vraagje

    Korting op 420shop
    goede middag iedereen.

    ik heb een klein vraagje: ik heb in een aantal posts gelezen dat je je kweekruimte absolut lichtdicht moet maken, omdat de planten anders niet zullen bloeien.
    maar een plant die buiten staat heeft toch ook licht in de nacht door de soms volle maan.
    heeft dit dan geen invloed op het bloeiprocces?
  • b0riis
    Banned
    • Jul 2011
    • 1280

    #2
    Re: een licht vraagje

    Dat is niet het zelfde licht denk ik, snachts moet de plant geen last hebben van licht, anders gaat hij stressen, en dat wil je je lieve plantje toch niet aan doen?

    Comment

    • Ayrton S
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2012
      • 297

      #3
      Re: een licht vraagje

      Wij willen optimale bloei voor de natuur is normale bloei al genoeg.

      Comment

      • disjointdiego
        Retired
        • Mar 2012
        • 3

        #4
        Re: een licht vraagje

        idd,
        het is miss. daarom dat buitenweed iets mindere kwaliteit is

        ---------- Post added at 19:53 ---------- Previous post was at 19:52 ----------

        wordt de kans op hermafrodieten dan niet groter?
        aangezien de plant begint te stressen van elk beetj licht tijdens de rust.

        Comment

        • b0riis
          Banned
          • Jul 2011
          • 1280

          #5
          Re: een licht vraagje

          Yup

          Comment

          • GMGM
            Retired
            • Apr 2012
            • 7

            #6
            Re: een licht vraagje

            ik heb n keer n kapotte tijdklok gehad, en een week nadat ik daar achter was gekomen bleken 2 planten omgeslagen te zijn. Misschien dat dit ook kwam omdat mn verwarming op de zelfde klok zat en daarom niet werkte, maar t verduisteren moet echt wel goed zijn anders krijg je echt n kut oogst

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: een licht vraagje

              Het is niet elke dag een heldere volle maan he..
              Maar als een buitenplantje in het licht van de tuinverlichting of een straatlantaarn staat, gaan ze ook een stuk moeilijker in bloei.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • Italbri
                Italbri commented
                Editing a comment
                dit is niet van belang bij autoflowers toch of wel?

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Zal voornamelijk afhankelijk zijn van de autoflower.
                Meestal zal het goed gaan, maar ik sta niet raar te kijken als dat niet goed gaat.
                Dit is wel een topic uit 2012 eh
            Bezig...