Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij aankoop eerste kweektent + toebehoren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp bij aankoop eerste kweektent + toebehoren

    Korting op 420shop
    Een goedenavond iedereen. Ik ben van plan maximum 3 autoflowers te zetten maar ik heb absoluut geen ervaring met iets te kweken. Heb al wel uren zitten lezen van hoe er aan te beginnen maar nu ik de aankoop moet doen ben ik een beetje bang dat ik (dure) fouten zou maken (beperkt budget, dit valt me al redelijk duur uit zonder te weten of het een succes gaat worden )

    Tot nu toe heb ik dit samengesteld:

    Kweektent Secret Jardin DS-60 II 60x60x140cm
    Buisafzuiger BK 125 365m3 (kunststof)
    Phat/ Rhino filter 300m3
    SMSCOM fancontrol+ thermostaat (max1000w)
    Afzuigslang combiconnect 127mm (10mtr)
    Easy-rollers 2st
    3x Snelklem 60t/m135mm

    + dan nog de vraag wat voor lamp (150/200 of 250 :unsure: en of er nog andere zaken zijn die ik nodig heb om alles aan te sluiten (+ en of er goedkopere alternatieven zijn dan bovenstaande). Tent komt in een veranda te staan waar de zon zo goed als nooit op schijnt dus nooit overdreven warm, durft snachts wel redelijk fris te worden maar zal hopelijk wel meevallen in de zomer met de lamp aan.

    Enige dat ik tot nu toe heb:

    Big Bang Autoflower gefeminiseerd & Quick One autoflower gefeminiseerd
    Plagron Light-mix met perlite
    Smartpot Grote: 7,6 liter
    Top Grow Box 100% Terra Plagron
    1x Aansluitsnoer 3x1,5mm2 2mtr


    Alvast bedankt
    Last edited by Nzime; 19 April 2012, 22:36.

    #2
    Re: Hulp bij aankoop eerste kweektent + toebehoren

    Potten zijn groot genoeg.

    Comment


      #3
      Re: Hulp bij aankoop eerste kweektent + toebehoren

      maar een is niet genoeg,beter zet je een specikuip van 65 liter.zou voor 250 watt son t gaan.

      Comment


        #4