Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

temperatuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    temperatuur

    Korting op 420shop
    goede middag

    na lang niet op dit forum actief geweest te zijn ben ik toch maar weer begonnen met het telen van wiet.
    het gaat om een kweek hok van 1,30 lang 1,20 diep en 1,70 hoog

    Na 5 dagen zagen zweten en zwoegen staat het hok in elkaar met 600 watt lamp
    1000 kuub afzuiger fan controler etc. het hok is helemaal klaar en ben gister dus wezen test draaien.
    de temperatuur loopt op als de lampen aan zijn naar zn 28,29 graden met een vochtigheid van 80%
    dat is goed als de plantjes in de groei staan, maar als ze in de bloei gaan zal ik het vochtigheidsgraad toch omlaag moeten brengen
    nou is mijn vraag hoe breng ik dat naar beneden ? door de afzuiger harder te zetten of moet ik een bevochtiger halen met thermostaat om de gewenste
    luchtvochtigheid te bereiken ? iedeen tips altijd welkom

    gr anthony

    #2
    Re: temperatuur

    je temperatuur die zit goed en je LV ook voor als je groeit, eens je in bloei wil gaan zal je LV drastisch moeten zakken van 80% naar 40% ofzo, door een bevochtiger te gebruiken zal je LV niet onder controle komen want de bevochtiger slaat enkel aan als je LV lager dan je ingestelde Lv gaat dus als je al op 80% LV zit zonder bevochtiger dan zal die bevochtiger niks veranderendus je zal je afzuiger harder moeten laten werken
    Last edited by Medical-Spliff; 4 May 2012, 14:57.
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #3
      Re: temperatuur

      ik snap je punt, alleen hoe moet ik dan me lv verlagen ? raam open zetten ofzo ventilator mischien

      Comment


        #4
        Re: temperatuur

        afzuiger harder laten afzuigen in de groeifase zuigt mijn afzuiger op mischien 40% van zen capaciteit, eens de bloei begint draait hij op 100%
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          #5
          Re: temperatuur

          oke man thanks kga zo draaien laat wel weten of het er mee lukt

          Comment


            #6
            Re: temperatuur

            gewoon volle bak afzuigen en dat zou min of meer onder controle moeten komenhet enige dat je dan hebt is als je lamp uitgaat dan zal het iets koeler worden dan anders, volgens ik meestal zie moet je rekenen dat je een 2-tal graden zal zakken onder de kamertemp waar je kast of tentje staat, is bij mij toch zo, dus 20 graden in de kamer waar mijn tent staat is ongeveer een 18 graden in de tent met de lamp uit
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment

            Bezig...
            X