Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dit is nou mijn hokkie!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dit is nou mijn hokkie!!!!

    Korting op 420shop
    Goeiendag allemaal,

    Ik zal mij even voorstellen ik ben tonnetje en ben 22 jaar. Dit wordt mijn eerste kweekje en kan alle hulp gebruiken van de ervaren kweekers! Helaas heb ik geen fotos van de eerste 3 weken maar niet getreurd ik heb gister een aantal fotos gemaakt ( dag 25 ) voor jullie van me hokkie!

    Ik heb 2 tonnen staan met elk: 2 x 400w son t pia, buis ventilator (instelbaar), middelmatige pomp ( pompt ong 80 liter in een minuut), 400 liter bak, houten stellage met afloop van 5 graden, geplastifiseert gaas rondom de tubes (rondom 10 cm vanaf de tubes), lampen en pompen geautomatiseert met klokken, de temperateur bedraagt tussen de 20 en 22 graden in de ton, Luchtvochtigheid ........ geen idee, en uiteraard niet te vergeten de dames en dat zijn 100 shivatjes per ton.

    Het schema:

    Week:

    1. 1.0 12/12 rizotonic 250ml
    2. 1.2 12/12 rizotonic 250ml
    3. 1.3 12/12
    4. 1.4 12/12
    5. 1.5 12/12
    6. 1.6 12/12
    7. 1.7? 12/12 pk13/14 175ml ( ec zal wel helemaal niet meer kloppen denk ik na pk13/14)
    8. 1.8? 12/12 pk13/14 175ml "
    9. 1.9? 12.12 pk13/14 175ml "

    Wat is jullie mening hier over?

    Ik heb vandaag even goed gekeken onder de blaadjes en zag tot mijn verbazing 2 hele kleine zwarte ronde puntjes lopen, ik heb even bij ziektes en ongediertes gekeken maar kon er zo snel niks over vinden :s hebben jullie enig idee wat het zou kunnen zijn? Voor de rest staan ze er redelijk bij volgensmij voor me eerste keer maar er is zeker verbetering te boeken met jullie hulp hoop ik . Ik zal even proberen om straks fotos te maken van die beestjes en misschien is het dan duidelijker voor jullie wat het zou kunnen zijn en ik heb even verder gekeken onder nog tientallen blaadjes en zag daar weer niks op :s.

    Voorlopig heb ik even deze fotos voor jullie:



    Even koekeloeren (linkerton)

    Reduced: 80% of original size [ 640 x 480 ] - Click to view full image


    Het boord

    Reduced: 80% of original size [ 640 x 480 ] - Click to view full image




    De stellage

    Reduced: 80% of original size [ 640 x 480 ] - Click to view full image


    De rechter ton ( dag 18 )

    Reduced: 80% of original size [ 640 x 480 ] - Click to view full image


    De linkerton ( dag 18 )

    Reduced: 80% of original size [ 640 x 480 ] - Click to view full image


    De linker ton ( dag 25 )

    Reduced: 80% of original size [ 640 x 480 ] - Click to view full image





    De rechter ton ( dag25 )



    Hopelijk hebben jullie een beetje een idee van dit alles, een foto zegt tenslotte meer dan duizend woorden!!!!
    Last edited by Tonnetje; 29 October 2008, 19:14.

    #2
    Heej, zo'n verborgen ruimte wil ik ook wel hebben.
    Anders staan je planten daar wel heel mooi.
    grtz

    Comment


      #3
      Ten eerste: whoah, wat een project! Hier heb je lang over nagedacht! Waar heb je de ideeen vandaan? Je hebt een originele opzet. Niet bepaald wat je hier dagelijks ziet. Erg netjes en discreet!

      Werkt dat goed met zo'n lamp in het midden? Of denk je achteraf dat de lampen beter van bovenaf kunnen stralen?

      Comment


        #4
        onderschat het maar niet, hier blijf je bijleren met van die ketels.

        goed in de gaten houden, en in ieder geval goed sproeien ivm evt grote verschillen m.b.t. luchtvochtigheid en kans op "rot" onder in de ketel.

        succes

        Comment


          #5
          waarom staat er wietforum op je foto's
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            mooi hokje mare worden je toppen niet helemaal aangebrand door die lamp greetz
            Schutto In tha house

            Comment


              #7
              Nee verbranden doen ze niet want daarom zit er gaas omheen rondom 10cm van de lampen. De Lampen hangen altijd in het midden en nooit erboven in een ketel.

              M.v.g. Tonnetje

              Comment


                #8
                mooi werk zo,n tonnetje

                Comment

                Bezig...
                X