Kweektentje aangeschaft bij De Sjop

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sensawhite
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2012
    • 70

    #16
    Re: Kweektentje aangeschaft bij De Sjop

    spannend , spannend , spannend eh !!!
    Nou eerst en vooral waren vriendelijke mensen daar ..
    dus alles netjes betaald , en ingeladen , zelfs daar kregen we hulp bij
    Eenmaal thuis , direct het tentje opzetten en ja hoor stond in een mum van tijd recht
    alleen snif snif de lamp is kapot , cry cry ,
    dus heb effe een mailtje gestuurd en nu horen wat ze zeggen eh !
    What comes around , goes around

    Comment

    • straycat
      Retired
      • Apr 2012
      • 86

      #17
      Re: Kweektentje aangeschaft bij De Sjop

      da's even een tegenvaller...
      hoop dat ze je snel en correct uit de nood helpen

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #18
        Re: Kweektentje aangeschaft bij De Sjop

        Maar hoe zat het nou met die filters ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Sensawhite
          Advanced Stoner
          Member
          • May 2012
          • 70

          #19
          Re: Kweektentje aangeschaft bij De Sjop

          Filter was niks mis mee ... had er nog niks van gehoord
          What comes around , goes around

          Comment

          • small
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 322

            #20
            Re: Kweektentje aangeschaft bij De Sjop

            al iets gehoord van die lamp?
            One "small" step for a man....one giant tree for mankind

            Comment

            • Sensawhite
              Advanced Stoner
              Member
              • May 2012
              • 70

              #21
              Re: Kweektentje aangeschaft bij De Sjop

              Jawel mocht de lamp terug sturen of brengen en dan kreeg ik direct een nieuwe , maar door omstandigheden ben ik nog niet daargeraakt , maar heb al een ander lamp van iemand anders gekregen ... dus er zit nu effe geen haast meer bij
              What comes around , goes around

              Comment

              • NiPulse
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2012
                • 87

                #22
                Re: Kweektentje aangeschaft bij De Sjop

                Leuk, ik was van plan om ook een bestelling te plaatsen bij de sjop. Ze leveren blijkbaar wel een goede service dus daar moet ik me al geen zorgen om maken Bedankt voor de info en succes met je tentkweekje

                Comment

                Bezig...