Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kamer met tentjes afzuigen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kamer met tentjes afzuigen

    Korting op 420shop
    Hallo Forummers,

    Ik heb al heel veel gelezen en gezocht maar kan hier niet echt veel over vinden.
    Ik heb nu een bloei hokje van 1,2*1,2mtr en een stekken/voorgroei hokkie en een zwervende mamma
    Deze hebben allemaal een eigen "afzuiging" en alleen het bloeihokje heeft een filter.

    Nu wil ik het volgende gaan doen:
    ik ga over op tentjes(vind het lekker flexibel) nu wil ik elk tentje een eigen inblaas fan geven en een passieve uitlaat(heb gehoord dat zo overdruk lekkerder vinden dan onderdruk) en dan de gehele ruimte afzuigen met filter.
    In de ruimte wil ik dan een ontvochtiger plaatsen en als het echt warm word de airco van de slaapkamer erin.

    Nu zijn mijn vragen:
    1-Is dit wat?
    2-Moet ik zwaar afzuigen ....% in de kamer of kan het heel lichtjes en dan misschien co2 toevoegen?
    3-Hoe groot moet me fan van me 1,2*1,2mtr tent zijn nu ik daar geen filter meer op heb of blijft dat gelijk?

    Hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen/adviseren idee spookt al een tijdje
    Ben een hobbyist die het zo goed mogelijk voor elkaar wil hebben om aan het kweken net zoveel lol te beleven als van het roken.


    GrtZzz DRGH

    #2
    Re: Kamer met tentjes afzuigen

    gaat niks worden,je moet je tent afzuigen om de warmte van de lamp uit je tent te krijgen.voor 1m2 heb je maximaal 16 stekjes nodig,kan je makkelijk in een keer trekken van een klein maar wat ouder moedertje.dus zoveel ruimte hoeft je stekbakje en je moeder niet in te nemen,en een 150 of 250 watt hps om voor te groeien heeft ook niet een grote ruimte nodig,gewoon aansluiten op je bloei hok.

    Comment


      #3
      Re: Kamer met tentjes afzuigen

      Ik ben ook van plan om af te zuigen dat is het toch niet met deze opstelling?

      Ik heb het nu met me hokjes net zo als jij hierboven beschrijft voorgroei aangesloten op me bloeihok en toen begonnen de problemen.

      Ik zit nu met pp op eind 7e week bloei en door de vochtigheidsgraad in me groeihokkie heb ik nu meeldauw in me bloeihok alles is perfect schoon geen plant resten, gedieft en geef van onder water, het heeft de toppen nog niet bereikt dus denk dat eerder omhalen de beste oplossing is nu.

      Vandaar dat ik dus aan deze opstelling zat te denken en zo kan ik de temperatuur ook beter onder controlle houden dacht ik.

      GrtZzz DRGH

      Comment

      Bezig...
      X